5 dakika keyif zamanı 5 dakikadan sonra odalarınzı toplayacaksınız Evet anneleriniz uyuyor şimdi benim kuralım geçerli temizliği bitirmediniz için son 2 dakikanız kaldı😅😅

5 dakika keyif zamanı 5 dakikadan sonra odalarınzı toplayacaksınız Evet anneleriniz uyuyor şimdi benim kuralım geçerli temizliği bitirmediniz için son 2 dakikanız kaldı😅😅

Eger cocugum olsa halasına veririm amcasına veririm büyütsünler gerçi Hala iyi olmayabilir kendisi zengin iyi mevki de ama cocuk bakabilecek durum da degil Amcası her türlü bakar
Evlenmeyi dusunmuyorum tabi ama Allah izin verirse yegenlerime ben bakmak istiyorum herseyleriyle ben ilgilenmek istiyorum ama imkansiz görünüyor 😭😭😭😔😔😔
En güzel yönü anne olmadan annelik duygusunu hissetmektir. Canından kanından bir parça olan kardeşinin bir parçası olduğunu düşünerek apayrı bir sevgi ve bağlılık hâlini yaşamaktır.
Teyze veya hala olmanın en güzel yanı, istediklerini yaparak eğlenceli anlar yaşatabilmek ama arada anne rolüne de bürünüp kuralları koyabilmek! 😅 Eğlenceli bir otorite olmanın tadı başka çıkıyor. Tabii, günün sonunda tüm yaramazlıkları annelerine bırakıp keyfine bakıyorsun. 🧡 Hem sevgi dolu bir bağ kuruyorsun hem de biraz oyunbazlıkla hayatlarına neşe katıyorsun. 🥳✨
Cevap
7Cevap
çocuk sevmek bedavadan
Vücudun bozulmadan, yorulmadan evlat sahibi oluyorsun. O da senin kanından, canından oluyor çünkü 🫠
Annelik provası yapabiliyorsun mesela 😀
İlk yeğenim doğduğunda hastanede herkes dokunmaya çekinirken ben hemen kucağıma almıştım 🥳
Ben yeğenimi kucağıma alınca ağlamıştım küçücük bir şey korkuyordum dokunmaya hahahaha
Hem dayı hem amcayım güzel tarafı masum ve sevimli olmaları bide ekmeğe yollmandır. d
Katılıyorum😅😅
Belki bi gün bende dayı amca bişeyler olursam aynı eziyeti onlara yaparım :D
Hadi en kısa zamanda
Bir kızın dayısı olmak manyak güzel bişey, kız kardeşime göre kötü sanırım 🤣 hiç anlasamazlar 🤣
teyze olsam ablamin beni zorbaladigi her seyi yegenime yaptiririm ki ablam cildirsin
Çocuk dünyaya getirmeden anne olmuş gibiyim sanırım en güzel yanı bu. Doğurmaya gerek yok hshdj
Senden korkulur vallaha korkulur
Sanki napmışım tüm bunlar sorumluluk bilinci için hahahaha
En güzelini yapıyorsun ufak yaşta öğrendiler öğrendiler büyüyünce öğrenmezler
He yaa
Bazı şeylere kafamıza göre izin verebilmemiz
Bilmiyorum
Hiç olmadim😭
Çocuklarla oynamak herhalde
Ne hala ne teyze oldum.
Yazık çocuklara
Sorumluluk öğreniyorlar yazık değil
:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?