Bizi neden rahat birakmiyosunuz?

Cafe'ye gittik. Barmen çocuk kahveleri bir daha yaptı. O esnada bir arkadaşımızi baştan aşağıya suzdu. Ağzını kendi kendine ısırdı. Dışarıya geçtik bu sefer de bir çocuk bana bakışlar atmaya başladı. gozlugu indirip indirip. Mekan değiştirdik. Cafe değil mi orası, niye esc muamelesi yapıyolar.

Bizi neden rahat birakmiyosunuz?
Cevapla