Sadece sesini duymanın bile iyi geldiği, içini hafiflettiği biri oldu mu hayatında?

Bazı insanlar vardır, yanında olmasa da sesiyle sarar seni. O konuşunca kalbindeki ağırlık hafifler, birden her şey yoluna girecekmiş gibi gelir. Sanki kelimelerinin içinde bir güven saklıdır, sanki sesi değil de ruhu dokunur sana. Ne söylediği bile önemli değildir bazen, sadece varlığını hissettirmek yeter. İşte o an anlarsın, bazı sesler ilaç gibi gelir. Sadece duymak bile iyi hissettirir, çünkü o sesin ardında bir kalp vardır, seninle atan bir kalp. Sadece sesini duymanın bile iyi geldiği, içini hafiflettiği biri oldu mu hayatında?
Sadece sesini duymanın bile iyi geldiği, içini hafiflettiği biri oldu mu hayatında?
Sadece sesini duymanın bile iyi geldiği, içini hafiflettiği biri oldu mu hayatında?
Cevapla