Belki sana çok yakın, belki de aranızda yüzlerce binlerce kilometre var. Ama yine de ahizenin ötesindeki o sesin verdiği rahatlama hissini kimsede bulamıyorsun. İşte öyle birine sahip misin? Yoksa, sen rahatlığı başka seslerde mi arıyorsun?
Sesini duymanın bile rahatlama sağladığı insanlara sahip misin?
Bu aralar çevremdeki insanların varlığı bile rahatsız edici kulaklarımı tırmalıyor sesleri sanki ama sitede bir arkadaşım vardı bir ara sesi cidden motive ediyordu sağolsun