Boş ver , değmez vb gibi iğrenç lafları söylemeyi bırakın bizde biliyoruz öyle yapmayı ve bunu diyen kişi de ruh hastası takıntı manyağı görmüşüm de 🙄 küçük boş şeylere kafasını meşgul eden insanlar ya 🙄 Neyse sen konuş ben dinlemiyorum 🤣
Sizi teselli etmek isteyen insanları dinliyor musunuz?
Hayır, kelimelerin içi boş geliyor. Aynı durumu aynı koşullar altında yaşamadan hatta benimle aynı hayatı yaşamadan boş boş konuşan insanlara tahammül edemiyorum. Evet, her şey zamanla geçer fakat o geçip giderken yanında benden neler götüreceği daha önemlidir sonuçta.
Şu yazıyı yazacak kadar odun insanlarla aynı dünyayı paylaşıyoruz işte. Teselli etmem gereken bir durumda zamanla geçer demek yerine ağla öl Çok yaşa seni teselli etmekle mi uğraşcam yaaa darlama beni hadi güzelim demediğimiz için insancıklardan kazık yiyoruz haaa şimdi çözdüm olayı ya 😂😂
Gerçek bir teselliden söz ediyosak maalesef genelde işe yaramıyor ama destek olma çabasından dolayı sarılıp teşekkür ediyorum. Süreci yalnız geçirmiyorum ena zından diyorum. Ama dediğin gibi çakma teselliler beni sinirlendiriyo ve direkt azarlıyorum maalesef o tahammülsüzlükle zaten canım sıkkın boş laklak dinleyecek halde olmuyorum cjfm