Akrabalar benimle konuşmuyor. Yalnızım. Ne yapabilirim?

30 yaşında 3 çocuk annesiyim eşim polis memuru kendi memleketimizde görev yapıyoruz o kadar şehir gezdim ama hep yalnızlıktan şikayet ettim kendi memleketimdeyim hâlâ yalnızım kimsem yok ben bekarken hem anne tarafı hem baba tarafı beni istediler bende akraba evliliği istemedim diye yıllardır kuzenlerim bile ağız ucuyla konuşurlar benimle istenmedigimi değer gormedigimi hissede biliyorum 😔toplanırlar görüşürler ama kimse beni cagirmaz zaten sadece 1 tane ablam var o bile beni adam yerine koymaz eşimle gezeyim derim hiç bı yere çıkmaz eşimin bile arkadaşı yok geçimsiz bı insan değilim kimseye sesim çıkmaz ama bu yalnızlık beni çok yordu kendi arabam var maddi durumum iyi ama tek başıma olmak beni yoruyor şimdi diyeceksiniz yalnızlık iyidir falan ama yıllardır yalnızım zaten insanın hiç mi guvenebilecegi kimsesi olmaz benim yok ben ne yapıyorum bu insanlara anlamıyorum 😭
Akrabalar benimle konuşmuyor. Yalnızım. Ne yapabilirim?
Cevapla