Niye kadinlar evlendikten sonra mutlu oluyo?

Teyzem 40 yaşına kadar bekardı, evlenmedi. Hep mutsuzdu, sinirli, agresif, kimseyle konuşmuyordu, kız kurusu gibiydi. Kocayı bulunca yüzünde güller açıyor, artık ondan mutlusu yok. Neden kadınlar koca bulunca mutlu oluyor? Tek vazıfları evlilik mi?

Güncellemeler
10 ay
Bazi kadinlarda yiyince güzellestim sibilcelerim gecti falan diyo
Niye kadinlar evlendikten sonra mutlu oluyo?
Cevapla