Çok içime kapandım çevremde kimse yok ve çevre edinebileceğim bir yer de yok derdimi dökmek istedim tavsiye bekliyorum?

merhabalar 26 yaşına yeni girdim ve üniversitem 1 ay sonra inşallah bitecek. 2 yıl içinde çok fazla şey yaşadım neden bu kadar içime kapandığımı konuşacak doğru düzgün kimsem olmadığı için buraya yazmak istedim. Çocukluğumu yaşayamamış bir insanım ottan boktan sebepler ile sürekli kavga gürültü içeren ve aile içi şiddetin günlük halde olduğu bir evde büyüdüm. Bundan 2.5 yıl önce sevgilim hamilelik ihtimali olduğunu söyledi ve ben direkt hayaller kurmaya başladım bi çocuk olsa ve ondan olsa mutlu bir yuvam olurdu diye heyecanlandım fakat kız arkadaşım ihtimalden bile o kadar korktu ve istemedi ki zaten ilişki burada çatırdamaya başladı, doktora gittik ve kesenin oluştuğunu fakat boş olduğunu bundan kaynaklı çocuk olmayacağını öğrendik, bu süreçte her daim yanında durmaya çalıştım. Aradan pek zaman geçmedi 4-5 ay anca geçti ve sonrasında küçüklüktendir nefret duyduğum babamın kanser hastası olduğu ortaya çıktı ev tuttum yanıma aldım 9 ay boyunca yavas yavaş eridiğini gördüm ve geçen yıl kendisini kaybettik. Acısı ve tatlısıyla 3 yıllık bir ilişki yaşadım ilişkide sürekli problemler mevcuttu hatta bundan kaynaklı ayrılma ve barışma dönemimiz bile olmuştu. Beni en çok karşı tarafın ufak bir çaba bile göstermeyişi ve benim sürekli onu iyiye yöneltmek için çabalamamdan kaynaklı bol tartışmalı toxic bir ilişki haline gelmişti. Normalde kimseyi iyi yöne itmeye çalışmam fakat o sürekli iyiye gitmek istediği için benden destek bekliyordu ve hep sanki birşeyler deneyecekmiş gibi yalandan palavra sıkıp asla ama asla ilerlemeye yönelik adım atmıyordu bu bir yerden sonra bendeki ufak beklentileri bile yıkar hale gelmişti. İlişki bitmeden önce kendisi beni küçük görmeye bana laflar etmeye başlamıştı ve sürekli tartışmalar devam ediyordu. Yanımdayken hersey güzel eve gittiği an ne telefona bakıyor ne mesajlarıma cevap veriyordu bundan kaynaklı iyice soğumuştum ve bir gün dayanamadım ilişkiyi sonlandırdım 7 ay falan olmuştur. Bu süreden sonra kimseyle duygusal açıdan bir şey paylaşamaz oldum, beraber olduklarım oldu fakat duygusal bir bağlantı veya flört durumum asla olmadı. Duygusal açıdan çok yorulduğum için mi bilmiyorum ama en son artık kendimden bile vazgeçmiş herşeyden ümidi kesmiş ve çevremde kimsenin kalmadığını fark ettim, uzun süredir dışarıda bir kahve içmişliğim dahi yok bildiğin kendimi eve kapatmışım kendimi sürekli yorgun halsiz ve uykusuz hissediyorum bir şey yapasım gelmiyor. Bugün eski sevgilimin başka biri ile flörtleşip sevgili olma yolunda adımlar attığını öğrendim ve bende artık toparlanıp kendi hayatıma bakmak istiyorum fakat ne yapacağım nereden başlayacağım bilmiyorum tavsiye verebilirmisiniz ( psikoloğa git falan demeyin lütfen okul bittiğinde ise girmem gerekecek antidepresanlı halde çalışamam )

Çok içime kapandım çevremde kimse yok ve çevre edinebileceğim bir yer de yok derdimi dökmek istedim tavsiye bekliyorum?
Cevapla