Zaten az arkadaşım vardı hiç kalmadı arkadaş bitebilen bir şeymiş onu öğrendim nasıl bir yol izlemem lazım?

Bitti ya bitti İşte. 🕴🕴🕴 Şimdi şöyle oldu. ☝️ bir tanesi adı adını boş verin ya ne yapacaksınız ismini. Bir tanesi çok gerekli gereksiz zamanlarda arıyorum diye uzaklaştı küstü yani bir de bu aralar çok no değiştim. 🥺🥺 telefon bozulmuştu da. Başka neden var mı bilemiyorum ama olsa söylerdi. Son numaramı eklemedi ben ekle ekle diye çok yazdım küstü. Ben bu ilk anlattım arkadaşımı aşırı Çokk aşırı seviyorum sizce bir daha affeder mi evet çok eminim aşırı yazmaktan başka bir şey yapmadım. Sevgilisi bile kes şunla arkadaşlığını demiş. İkincisi ya Ben hasta CHP'liyim ama aşırı hasta Ekrem İmamoğlunu da çok seviyorum. Arkadaşım bunu bile bile bana Ekrem beyin kadın kılıklı resmini atmış fazla yükseldim. Gitmiş kocasına anlatmış. O yüzden küstük. 😔🤦 Haksız miyim ikincisinde sanki ben senle küsmek istiyorum küselim der gibi. Ama ilk anlattığımda suçluyum çok mesaj attım kiz çalışıyor çok aşırı. İlkinle nasıl Barışabilirim? Hatta ben ona çok hediye aldım için doğum günüm için oda bana hediye 🎁 yollamış. Bende ℹ️ gittim geri verdim. Bana senin hediyen 🎁🎁 değil arkadaşlığın lazım bir gün barışmak istersen verirsin dedim. Uzun olmasın diger dört arkadaşımı sonra anlatcam onların ikisi ile ben küsmüştüm zaten. İki de akrabam var onları da yarın anlatcam. Ben kötü biri değilim takıntılıyım.
Zaten az arkadaşım vardı hiç kalmadı arkadaş bitebilen bir şeymiş onu öğrendim nasıl bir yol izlemem lazım?
Cevapla