Az önce düğüne gittim 200 tl taktım. Baktım etrafa oturdum herkes canım canım dans ediyo. Hesap yaptım minimum 200k düğün masrafı tutmuştur ev eşyası dışında. Takılana baktım
150k var yok benim durumum düşük olduğu için az taktım şimdi bunlar 50k zarara girdi herkes pasta yemeye gelmiş deli deli dans ediyor. Çiftleşmeyi resmi hale getirmek için kutlama yapıyorlar gibi sanki. Ben düğün yapmayacağım. Sizin düşünceleriniz neler
150k var yok benim durumum düşük olduğu için az taktım şimdi bunlar 50k zarara girdi herkes pasta yemeye gelmiş deli deli dans ediyor. Çiftleşmeyi resmi hale getirmek için kutlama yapıyorlar gibi sanki. Ben düğün yapmayacağım. Sizin düşünceleriniz neler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer