Düğün yapmak çok saçma geliyor?

Az önce düğüne gittim 200 tl taktım. Baktım etrafa oturdum herkes canım canım dans ediyo. Hesap yaptım minimum 200k düğün masrafı tutmuştur ev eşyası dışında. Takılana baktım
150k var yok benim durumum düşük olduğu için az taktım şimdi bunlar 50k zarara girdi herkes pasta yemeye gelmiş deli deli dans ediyor. Çiftleşmeyi resmi hale getirmek için kutlama yapıyorlar gibi sanki. Ben düğün yapmayacağım. Sizin düşünceleriniz neler
Düğün yapmak çok saçma geliyor?
Cevapla