Düğün denen şey sadece bana mı saçma ve mantıksız geliyor?

Çiftlerin güzel bir mekanda balayı yapabilmesi varken, varını yoğunu, legal yollardan çiftleşeceklerini eşe, dosta müzikli bir şekilde duyurma, bir sürü insanın sahnede vücudunu şekilden şekile sokup hareket ettirmesi, nerden baksan tutarsızlık, nerden baksan eziyet, bir bana mı gereksiz ve saçma geliyor bu düğün adeti?
Düğün denen şey sadece bana mı saçma ve mantıksız geliyor?
Cevapla