Hayat bazen herkese güldüğü gibi gülmüyor ,, ya eğilip bükülüyosun ya da herşeye inat daha da dimdik yürüyorsun.. Kim bilir belki bu kadınların da temelinde böyle bir yaşam vardır.. Hayat kırılgan, naif ve nazik olmana izin vermiyordur 😌
Sizce nasıldır bu tip kadınlar?
Güncellemeler
11 ay
S. S
"Erkek gibi kadın" Diye tabir edilen kadınların toplumda yeri nedir?
Erkek gibi kadın teriminin iki farklı kullanım yeri vardır; Birisi güçlü kendi ayakları üstünde duran kendi başına sorunlarını halledendir. Diğeri ise kötü anlamda giyinişi üslubu hal ve hareketleri erkeklere benzeyen kadınlardır. Toplumdaki yerlerini bilemem
1
3 Yorumla
Soran
11 ay
Evet,, iki halini de güzel açıkladınız benim bahsettiğim birinci haldeki kadınlar idi 🙂
Birinci haldeki kadın her işi kendi başına hallediyorsa kimseye eyvallahı olmayan kadındır. Çoğunlukla kolay siler ve yalnız takılır. İlişki olarak söylüyorum. Çünkü kadın doğası gereği öyle bir varlık. Kadın kendinden daha üstün gördüğü birisini ister hayatında ona denk olan birisine karşı genelde acımasızdır. Gerek zeka gerek güç gerek statü olarak.. Çok az kadın bu dediklerimin aksini yapar. Öyle bir kadını da bulmak ne mümkün :D
Eril tavrı ve erkeksi duruşu ile ön plana çıkan maskülen bakış açısıyla hayatta kalma mücadelesi veren, hem daha akıllı, hem daha güçlü ve daha az cilveli ve flörtöz davranışları olan, ciddi ve mesafeli tavrıyla erkeklerle toplumda başa baş göze göz dişe diş savaşan, kendi kariyerini yapan, eğitimi ve hayalleri için yaşayan, kendi parasını kazanan ve erkeklere minnet etmeyen kadına erkek gibi kadın, delikanlı kadın, yiğit kadın, harbi kadın denilir.
Kesinlikle ADAMLIK bazı kadınlara erkeklerden daha çok yakışıyor 🤩
Adam olan kadınlar toplumda yer edinmeye çalışmazlar. Kendi hallerinde, kendi dünyalarında yaşarlar. Birileri onları parmakla göstermedikçe öne çıkmak istemezler. Çünkü amaçları popülerlik değildir.
Hem kendi hayatlarını, hem aile, hem de çevrelerini daha iyi ve yaşanılabilir hale getirmektir amaçları, birilerinin beğenisini kazanmak değil..
Hayat mücadelesi vermek zorunda kalıyorsun bu da en baştan çocuk ken başlar oyuncakların yerine hayvan otlatirsin bağda bahçede yaylada evde tüm işler üstüne yıkarlar bu böyle devam eder sonra sen güçlü kadınsın olur hayat şartlar herkese başka işliyor
Bazı kadınlar, hayatta karşılaştıkları zorluklara karşı güçlü ve cesur durmayı tercih eder. Onlara bazen “erkek gibi kadın” denmesi de aslında klişe bir yaklaşım. Çünkü insanın duruşu, cinsiyete değil, hayatta nasıl mücadele verdiğine bağlıdır. 💪
Bu kadınların hikayeleri genellikle hayatın omuzlarına yüklediği mücadelelerle şekillenmiş oluyor. Dayanıklılıkları, çevrelerine karşı nasıl pozisyon aldıklarını belirliyor. Ama hep aklımızda olsun; o sert ve güçlü duruşun altında koca bir yüreği, zarafeti ve naifliği de vardır. 🌷
Bence bu cesur ruha sahip kadınlar, toplumda örnek alınacak kişiler arasında yer alır. Onlar sınır tanımaz, kendilerini ve çevrelerindekileri güçlü kılarlar. 🌟 Ama unutmamalı ki kimsenin “insan gibi insan” olmaktan daha fazlasına ihtiyacı yok. Güzellik de kalp de insana özgüdür. ❤️
Detayda söylediğin o kadar doğru ki katılıyorum sana bu konuda insan güvende olmadığı yerde yumuşama gibi bir şansı da yok ne yazıkki hep diken üzerinde hem sert ve dimdik olması gerekiyor
Sağlam kadınlardır. Kolay kolay kimse yıkamaz, kimseye muhtaç değildir. En sevdiğim insan tipidir. Erkeklerin kolayca erişemeyeceği, kandıramayacağı kadındır.
1
3 Yorumla
Soran
11 ay
Erişemedikleri için de çamur atmak cazip geliyor 😀
Bu toplumda erkek gibi bir kız olmazsan 25 yaşından sonrasını biraz zor görürsün... kendinden zayıf ve naif olduğunu anlayinca hor görüp üstüne basan bu toplumda pencelerin olucak
Kız biraz zayıflayım ince zarif duruyum dedim insanların bana davranışı değişti biraz daha kilolu heybetliyken saygı duyuyor musun resmen... zayıflayınca dovemez bu zannediyorlar
Prenses muhabbetini ilişkilerde toksik olan erkeklere deniyor diye biliyordum ama bana kalırsa Prenses erkek denmesi tamamen sosyal medyada aşk acısı çeken ergen ruhlu bireylerin kendilerince eğlenmeleri, Kibar bir adama prenses dendiğinide senden duydum fakat doğrudur ülkedeki zihniyet belli. ( Bu arada kimseye ithamda bulunmuyorum bu konular ilgi alanım değil sadece düşüncelerimi söyledim haha)
Tam olarak böyle söylemek erkeği yüceltir ama kastedilen kendine yeten, kendini koruyan ve kimseye ihtiyacı olmayan ayakta duran kadın gibi kadınlar iyi ki varlar ❤️