20 yaşında aile evinde yaşamak mutlu olamıyorum? Napabilirim?

Ailedeki herkesle problemin var, negatifsin, depresifsin sürekli annemden bu lafları işitiyorum sürekli bir eleştri her şeye bir laf söylüyor ve susmuyor. Üniversite 3. sınıfa geçtim saat sınırım ya da bir yerlere gidiş problemim yok ama her beraber kaldıgımızda her seyime bir elestri her seyime bir laf soyleniyor. Dışarıdaki kimse, arkadaşlarım hep çok sosyalsin pozitifsin der ailem tam tersi. Sizce napabilirim bunaldım?

20 yaşında aile evinde yaşamak mutlu olamıyorum? Napabilirim?
Cevapla