22 yaşındayım ailemle yaşamak istemem çocukça mı?

zaten onlar da hep gözleri önünde olayım istiyor ama kafama taktığım durum şu, yaşıt arkadaşlarım hep evlendi çoluk çocuğa karıştı. ben sevgili yapsam sinir krizi geçiriyorlar. evlenmeden olmaz diyorlar ama yüz yüze görüşmemi de istemezler. derdim evlilik değil ama tuhafıma gitmeye basladi. ne istediklerinden emin olmak icin konusunu actim. daha yasin cok erken, sorumluluk almak yerine baba evinde rahat rahat takil, evlilik kolay bir sey mi saniyorsun vs dedi annem. bunlar disinda gayet iyiyiz ama yasitlarim coluk çocuğa karismisken ben universitemden memnun olmadigim icin uzaktan eğitime hazirlaniyorum ve tuhaf geliyor hayatı kaçırıyormuşum gibi hissediyorum. aile evinde bu dönem ya da yaş için kalmak, okumak ya da çalışmak tuhaf mı?

22 yaşındayım ailemle yaşamak istemem çocukça mı?
Cevapla