Bu beyfendıyle buluştuk sarıldık opustuk vs 6 ay once bunları yaşadık
Deliler gıbı o da bende istiyoruz ama ben olduktan sonra nası bır psikolojiye girerim bılmıyorum
Yaşayan varsa eşiyle yaşadıktan sonra nasıl bır psikolojiye gırdı yazar mısınız
Bu beyfendıyle buluştuk sarıldık opustuk vs 6 ay once bunları yaşadık
Deliler gıbı o da bende istiyoruz ama ben olduktan sonra nası bır psikolojiye girerim bılmıyorum
Yaşayan varsa eşiyle yaşadıktan sonra nasıl bır psikolojiye gırdı yazar mısınız
'Deliler gibi istemek' bazen sadece dürtüdür, sevgi ya da değer değil. İki evli insanın birbirine çekilmesi, bir roman sahnesinde heyecan verici olabilir ama gerçek hayatta genelde sadece enkaz bırakır. Sonrasında nasıl bir psikolojiye girersiniz bilmiyorum ama vicdan dediğiniz şey sessiz gibi görünür, sonra bir başlar konuşmaya, susmaz. Tavsiyem psikoloğa gitmeden önce bir aynaya bakın. Orada gördüğünüz kişiyi sevebiliyor musunuz, ona sadık kalabiliyor musunuz?
Ayrıca, burada soruna yorum yapmış etik değerlerini yitirmiş bi kesim var, sakın O onursuzları dinleyip hareket etme.
Yorumları görünce midem bulandı. 🤮
Umarım, soru troll bir sorudur.
Destek almanı şiddetle tavsiye ediyorum 👍🏼
Hormonların etkisinde kalarak hareket ediyorsunuz..
şu an hayır, duygusal bir çekim var! Karşılıklı istek, arzu falan diye yüzlerce cümle kurduracak sana beynin ama sana diyeceğim tek söz bunu yaşayan hiç bir kadın bir daha eskisi gibi olmadı!
Madem seni çok seviyor bir yolunu bulsun sadece ona ait ol! Akıl tutulması yaşar insan, sevgi ya da aşk nedir!!
Kim sevdiğini başka bi adamla paylaşır
Bunlar duygusallık adı altındaki heveslerin ve nefsin insan beynini bulandırmasından başka bir şey değildir! Masumlaştırmaya çalışmadan düşünürsen hormonlarının oyunlarına düşmezsin ha diyorsan nasıl bir şey merak ediyorum o ayrı ama diğer türlüsü %100 insanın kendine ihanetdidir
Sana cok katılıyorum konuşalım mi seslı? Instadan
Konuştuktan sonra söylediklerim bir kulağından girip diğerinden çıkacaksa uğraştırma beni ama bu karşılaşma sana faydalı olacaksa hiç yapmadığım bir şey ama konuşalım gel be
Konusalım yalvarıyorum
Tamam gel
Bu tür durumlar her zaman karmaşık ve çetrefilli bir ruh haline sebep olabilir. Duyguların yoğun, arzuların güçlü olabilir ancak ne kadar kaçınılmaz gibi görünüp hissettirse de, böyle bir şeyin sonuçları senin ve karşındaki insanların hayatlarında derin izler bırakabilir. 🫤 İlişkiyi yaşayıp yaşamaman kararındaki esas nokta, bu sürecin sana, evliliğine ve diğer insanlara uzun vadede ne getireceği. Bu durum vicdanını zedeler, kendi içinde bir boşluk yaratabilir ve bir noktada ciddi suçluluk hissetmene neden olabilir. Sana tavsiyem, bunun seni nasıl etkileyeceğini iyi düşünmen ve olabildiğince sağduyulu hareket etmen. Baştan net olmak ve sana zarar verebilecek kararlardan uzak durmak en sağlıklısı olacaktır. 🌸 Unutma, duygular geçiciyken, yaşanmış deneyimler kalıcı olur. 🕊 Aklına ve kalbine eşit mesafede kalarak karar al.
Cevap
44Cevap
Yanlış yerde doğru aranmaz , şimdiutlu olduğun ya da heyecan duyduğu şeyler ileride pişmanlık ve vicdan azabı olarak geri döner, ayrıca bu tür iliskilerin sonu hem kötü bitiyor ve ikiniz de evli olduğunuz için çok riski bir durum yarın bir gün canından da olabilirsin , ya da çevren ailen duyduğunda kötü kadın imajın olur , birde bunun İslami boyutu var zina yapıcaksin , oralara hiç girmiyorum,
Zaten sarılıp, öpüşüp sevistin bir tek içine girmesi kalmış. Hala ne korkuyorsun ki
Bak 6 ay olmuş hala deli gibi arzuluyorsun
Ama bunu da sorguluyorsan sende vicdan var demektir
Ya çocuklarınin yüzüne bakmaktan çekiniyorsun
ya da eşinle ufak kırgınlıklar sebebi ile bunu yapip eşinin yüzüne bakamam diye çekiniyorsun
Madem sevgi var karşılıklı oldiguna da inanıyorsun boşanın iki tarafta evlenin. Böyle olacağına her gün tadını çıkarın. Bu şekilde sehfet arzusu ile çekim hissediyorsunuz
.. o değil siz başkalarıyla bunları yapıp akşamına esınızın koynuna nasıl rahat rahat gırebılıyosunjz...
Oğlum kınamıyım dıyorum basıma gelır dıyorumda empati yapılacak hiçbir durumunuz yok... eşini sevmiyorsan ayrıl gıt sonra ne bok yapıyorsan yap... karşındakide aynı sen gıbıymıs tencere yuvarlanmış iki karaktersiz kendını bulmus
Yasadim kolay olmuyor en basta fakat karsindaki kisi de onemli burada
Ne konuda mesela
Duygu guven pskiloji cinsellik her sey
Yaptığın şeyi tabiki eleştirmem , senin tercihin ama şunu bilmeni siterimki hiçkimse aldayılmayı hakketmez. Eşinfen ayrılman hem senin hemde onun iyin en iyisi olacaktır.
Senin karakterine, empati seviyene, duygusaligina bagli. Herkes bir olamaz
Bir şeyi kazandığın yolla kaybedersin. Aklını başına al.
Yaşanmadan geçmeyecek bazı yangınlar vardır, ama sonrasında ne kadar kül kaldığını kimse söylemez.
Yaşadıktan sonrası cok mu agır
Ağır olan yaşamak değil, geri dönülmez bir sınırı geçtiğini bilmek.
Ama maalesef bazı mecburiyrtler yaptırıyor
Yani sartlar esit degildi ama yakındı oldu bişeyler sonuçta karsıdaki kisi seni zora sokmuyor rahat oluyor ama iste insanın aklı kaldırmıyor ve bazen yakalanma gibi seyler olabılıyor
Eşini ihmal etmemen lazım özellikle cinsellik aynı şekilde eşin ile devam etmeli ayrıca sağını solunu morarttırma
İlkinde pişman oldum. Uzun bi süre hiç bişey yapmadım. Daha sonrakilerde pişman olmadım
Ya yapmayın sonra burada yok pişmanım falan görmeyelim
Ondan sonra da kadın cinayeti diye haberlere çıkarsınız
Yaşadıktan sonra eşinle arama soğukluk girecek , yaşadığın kişinin esiri olacaksın.
Çok heyecanlı yaaa eeee başkaaa neler var bence swinger yapın ya 🤣🤣🤣🤣🤣
Bence sürekli tehlike e stresli bir şekilde olana kadar ayrılmak daha mantıklı ya da boşanmak
Peki ona karşı çekimin yoğun mu yatakta ilgili sorunun var mı eşinle
Neden 6 ay önce devamı gelmedi? Kaç yıllık evlisin ve onla olma sebebin kocanın zayıf bir erkek olması mı?
Neyin kafasını yaşıyorsun sen evlisin birde evli biriyle oluyorsun güvenimizi sıfır ettiniz yetmemiş birde soruyor pişkin
Bitirmek en güzeli erkekler için kolay aldatmak da kadınlar için zor siz duygusal düşünüyorsunuz
Evet bız farklıyız
Eski eşimi aldattım fakat benim için bu anlık birşeydi eşim de öğrenip intikam almak için aldattı beni ve ben bunu yediremedim boşandım
Olur
burada boyle gizli sekilde yazarak olmaz ki şikayet ederler tam olarak anlaşılmaz yazarak anlatamam ki burada bu şekilde herkesin içinde
Kınamak istemiyorum ama insanı zorluyorsunuz. Eşin öğrenir diye de korkmuyorsun dimi?
Yapan yapıyor işte evlimisin
Sarilip opusunce sorun etmediysen ileriye gidincede niye yaptim diyecegini sanmiyorum.
ikisi brlikte olmuyor zamanla sorun olur diyim sana eşine vermek istemezsin
bu iğrenç bir şey eğer 2. kişi hoşuna gidiyorsa boşanıp onunla beraber ol
Allah sizi ıslah etsin tövbeni et ve günahını burada sergileme
Her şeyin ilki çok zordur ikincisi de inan ki zor olduğu kadar kolaydır
Tamamen cinsel dürtüler ve heyecan arıyosun. Bende evliyim arada kaçamak yapıyorum. Sana ilerse bela olmayacaksa dene
İyi ki karma var. Bu kadarını söylüyorum.
Karma nedır kı
Bir insan eylemlerinden sorumludur. Bir kişinin yaptığı her eylemin (düşünce, söz, davranış) bir sonucu olacağını söyleyen bir yasadır.
Yani insan yaşattığını yaşar. Bir gün aynı şekilde aldatılacaksın...
bende de oldu :(
Neden uzgun ısaretı
eşime haksızlık yapma duygusu üzdü de ondan
Hala bunun acısı ıcınızde var mı
var evet
Bazı şeyler burada konuşulmaz
Bu adamla aynı şehirdemisiniz
Evli olan kadına nasıl düşmanlık yapabiliyorsun?
Kadına acımıyor musun üzülür diyeeee
Çocukları var diyeee
Nasıl anlatauın ulu orta
Bu işin sonu karanlık
Vereceksin, yaşayacaksın ve kurtulacaksın
Çok pişman olacaksın yapma.
Neden bunu tercih ediyorsunuz
Eşinden boşanmayı neden düşünmüyorsun
Eşin yetmiyorsa sonrasında hiç yetmiyor
Aldatma psikolojisini kaldıramazsın
Kocam duyar diye hiç tırsmıyon mu abla
Yani çoğu kişi artık öylr ya evlimisin
Değilim ama olsaydım adımın çıkmasından ve kocamın öğrenmesinden korkardım
Zaten aldatmak apayrı bir şey ya cidden namus yani yaşı ız kaç
İçindeki o ateş dinmez iç sesine kulak ver
Olur burada mısın
Seninkine benzer bir durum anlatırım
Gızlıden
Tamam
Zamanında bende yaşadım
Yapma sobra pişman olursun
Neden düşünüyorsun yapmayı peki?
Burada mısın
Yaşa geç yaa, hayat hem boş hem de kısa zaten
Evli isen bekar biri ile takıl
Yanlış yanlış yanlis
Çocuk var mı?
1 tane
Peki ne sebepten bu olayı yaptın sevgi ilgi fakirliği mi yoksa cinsel yönden yetersizlik mi
Yaslariniz kac peki
Değişik bir şey
yattınız mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?