Evlıyım evlı bırıyle ılıskım var yaşayıp yaşamamakta çok kararsızım bunu yaşayan bayanlar var mı?

Bu beyfendıyle buluştuk sarıldık opustuk vs 6 ay once bunları yaşadık

Deliler gıbı o da bende istiyoruz ama ben olduktan sonra nası bır psikolojiye girerim bılmıyorum

Yaşayan varsa eşiyle yaşadıktan sonra nasıl bır psikolojiye gırdı yazar mısınız

Evlıyım evlı bırıyle ılıskım var yaşayıp yaşamamakta çok kararsızım bunu yaşayan bayanlar var mı?
Cevapla