Arkadaşım kendini jiletle kesiyor çok üzülüyorum ne yapmalıyım?

En yakın arkadaşım kendini jiletle kesiyor bunu ilk öğrendiğimde uzun bir süre boyunca bir daha hiç yapmadı bir kaç kez ben onu durdurdum ondan sonra bir kez bileğini kesti ben yanında yokken o seferde çok üzüldüm yanında oldum ondan sonra bir gün bir baktım bileğinde iz bırakıyor diye parmak uçlarını kesmeye başlamış bunu yaptığını görünce ona çok kızdım ve küstüm bir daha yapmayacağına dair söz verdi ama bugün yine parmak uçlarına kesik atmış neden olduğunu sorunca kötü hissettiğim için değil hediye dedi bir seferliğine dedi bir daha olmayacak dedi ağzında bir şeyler geveledi ben de onunla konuşmuyorum küstüm çok kızdım ama ne yapmalıyım yardım edin kötü hissettiğim için yapmıyorum dedi neden yapıyor olabilir ki o zaman?
Arkadaşım kendini jiletle kesiyor çok üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla