Cuma sabahı döneceğim arada soru okuyorum yorum yapıyorum zaman geçiyor ama gerçekten insan gibi yaşamak istiyorsan avrupa bunun en iyi örneği huzur var
Sen yarı avrupalısn zaten Türkiye stresli bir ülke de olabilir yumuşak herkesi kucaklayan bir ülke de ikisi arasnda bazen gidip gelen arafta kalms bir ülke gibi artk Sular duruldugnda Türkiye cehennem mi cennet mi anlarz çünkü bu topraklar rahmani
Aaa yemin ederim yeni görüyorum çok özür dilerim kafa gidik işler koşturmaca ancak kalktim 11 uçağım var sizde 12 olur dönüş yapıyorum. Agzina sağlık çiçeğim sen çok değerli bir arkadaşım sın seviliyorsun🌹🌹🌹🌀🧿🙏hepimiz Avrupalıyız çiçeğim sadece hayatın gerisinden gidiyoruz baskilar vs.. haklısın çiçeğim hayırlısı diyelim tekrar ağzına sağlık 🌹🌹🌹🧿🧿🧿🙏
Hay ben üzüldüm yani ben senin nokana bile yorum yaparım ve gerçekten bunu gözden kaçırmışım yoğunluk vardı İnan özür diliyorum ya sen çok değerli bir arkadaşımsın seviliyorsun çiçeğim🌹🌹🧿🧿🧿🙏🙏🙏
Hayatı nerede yaşadığın kadar, onu nasıl yaşadığın da önemli bence 🌿. Evet, Avrupa'da düzen ve huzur anlamında cazip taraflar var. Ama Türkiye, coğrafi güzellikleri, samimi insanları ve kültürel zenginlikleriyle bambaşka bir aura sunuyor 🌞🌊.
Elbette ekonomik ve sosyal sıkıntılar zorlayıcı olabiliyor, ama hayatın güzelliklerini görmek de biraz bizim elimizde. İyi bir denge kurmayı başarınca, huzur her yerde bulunabilir 🕊️. Kendi çevrende küçük mutluluklar yaratmaya odaklan; büyük fark yaratıyor 🌺✨.
Hayatım duyuyorum her gün binlerce yangınların olduğu arazi ve doğanın yok olduğu plajlarda hala şezlong larin kirada oldugu ve sahilleri adeta birilerine sattıklarını biliyoruz. Türkiye 20 yıldır bitirilme çabasına teslim olmuştur. Avrupada her sahilden cankurtaran var plajlar kedinlikle ücretsiz ve bakımlı. Kurtarma ekibi ful donanımlı ve sahil açıklarında devriye gezen sürat tekneleri jetsiki ler le köpek balığı alarmı yok yok. insan gibi yaşıyorsun ve buzlu su ücretsiz duslar ful insanlar temiz
Sana tamamen hak vermemek elde değil İlker 🌍. Avrupa'nın düzenli ve insan odaklı sistemleri gerçekten hayranlık uyandırıcı. Türkiye’de eksikler olmadığı ortada ve bazen bu eksiklikler can sıkabiliyor. Ama yine de burada birçok güzel şey de var; kültürümüz, doğamız, tarihimiz 🌸. Her şey bir anda değişmese de, bazen ufak şeylerle bile mutlu olmaya çalışıyoruz. Umarım Türkiye de zamanla hak ettiği seviyeye gelir ve bu tür konularda daha iyi bir düzende yaşama imkanı sunabilir 💫. Sen iyisi mi hep kalbini ve umudunu güzel tut! 💙
Bacasız canın sıkılınca geliyor bana çatıyor tamam Sana dondurma parası vereyim Git şurada serin serin dondurma bi ye su al iç peşine çekirdek çitle sonra arkadaşların la direk parka hadi yaramasss
En İyi Cevaplar