Turkiyede biz boşuna mı yaşıyoruz?

Ben İzmir’de motokuryelik yapıyorum. Haftada 6 gün günde 11-12 saat motor üstündeyim. o kadar ağır şartlarda çalışıyorum 23000 lira maaş alıyorum.

tinder uygulamasından bir italyanla tanıştım o da motokuryelik yapıyormuş. Haftada 5 gün günde 10 saat çalışarak 5600€ + ekstralar kazaniyormus üstüne motor iş yerininmiş!

Turkiyede biz boşuna mı yaşıyoruz?

ben kendimi yırtıyorum her gün ölümden dönüyorum 2 -3 ayda bir kaza yapıyorum ister istemez ve buna karşın 1000€ bile kazanamıyorum.

gercekten bu ülkeden iğrenmeye başladım 🤮

Turkiyede biz boşuna mı yaşıyoruz?
Cevapla