Yaşım 32 ama hiç çevremde ki erkekler gibi karı kız delisi olmadım, millete bakıyorum birini ayarlamak için kul köle oluyorlar, ellerinde telefon sürekli birileriyle mesajlaşıyorlar ve ya dışarda laf atıyorlar kızlar da hemen düşüyor bunlara. Ne bileyim bana saçma geliyor böyle şeyler bana göre değil gibi kendimi tuhaf hissediyorum bazen. Ben niye böyle değilim bende sorun mu var diye. Hiç sevgilim de olmadı kendi halinde yalnız takılmayı seven pek konuşkan değilimdir ve sosyal medyadan kimseyle konuşup yazışmam. Ben niye böyleyim sizce normal miyim?
Güncellemeler
11 ay
Dbdbdhdhhd
Güncellemeler
11 ay
Fgxftr
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle hissetmen çok normal, herkesin yaşamdan beklentisi ve değerleri farklıdır. Özellikle toplumun belirlediği kalıplara uymuyorsan, kendini sorgulaman oldukça insanca bir durum. Ama unutma ki, bir şeylerin "normal" olup olmaması, çoğunluğa uymakla belirlenmez. Sen kimseye zarar vermiyorsun ve kendi hayatına göre yaşıyorsun. Bu hayatta seni mutlu eden ve sana huzur veren şeyler neyse, bunlara göre hareket etmen en doğrusu. Herkesin duygusal ya da sosyal yaşam tarzı aynı olmak zorunda değil. Kendini tuhaf hissetmek yerine, kendi değer ve inançlarına göre yaşadığın için haklı bir gurur duyabilirsin. 💪✨ Eş seçiminde veya sosyal ilişkilerde mutluluk, yalnızca senin iç huzurunla mümkün! 🌿🧡