Bu yaşıma kadar hiç karı kız peşinde koşmadım normal miyim sizce?

Yaşım 32 ama hiç çevremde ki erkekler gibi karı kız delisi olmadım, millete bakıyorum birini ayarlamak için kul köle oluyorlar, ellerinde telefon sürekli birileriyle mesajlaşıyorlar ve ya dışarda laf atıyorlar kızlar da hemen düşüyor bunlara. Ne bileyim bana saçma geliyor böyle şeyler bana göre değil gibi kendimi tuhaf hissediyorum bazen. Ben niye böyle değilim bende sorun mu var diye. Hiç sevgilim de olmadı kendi halinde yalnız takılmayı seven pek konuşkan değilimdir ve sosyal medyadan kimseyle konuşup yazışmam. Ben niye böyleyim sizce normal miyim?

Güncellemeler
11 ay
Dbdbdhdhhd
Güncellemeler
11 ay
Fgxftr
Bu yaşıma kadar hiç karı kız peşinde koşmadım normal miyim sizce?
Cevapla