Bu yaşta olup evli ya da sevgilisi olmayan bir ben mi kaldım?

Bu konudan çok muzdaribim yaşım 26 ve hayatımda kimse yok, daha önce de hic olmadı. Olacağına dair herhangi bir emare de yok anlayacaginiz besbekarim ancak canımı sıkan nokta , cevremdeki herkes artık evlendi nişanlandı ya da en kötü ihtimalle sevgilisi falan var. Çalıştığım ortamda herkes evli, üniversite arkadaşlarım hep birini buldu nişanlandı evlendi ya da sevgilileri var bir tek ben kaldım gibi hissediyorum. Aslında evlenme meraklısı biri değilim böyle şeylere hiç özenmedim ama kendimi biraz dışlanmış ve sevilmemis hissediyorum. Yani sanki ben sevilmeye layık değilmişim de kimse sevmemiş, kimse almamış beni hayatına. Bu konu beni depresyona sokuyor. Lütfen saçma sapan yorumlar yapmayin sadece içimi döktüm ve benim gibi olan var mı bunu merak ettim kendimi yalnız hissetmemek için.
Bu yaşta olup evli ya da sevgilisi olmayan bir ben mi kaldım?
Cevapla