Esim, maddi nedenlerden dolayı ayrılmak istediğini söyledi ne yapmalıyım 😔?

İkimizde birbirimizi çok seviyoruz. Maddi nedenlerden dolayı böyle olduk. Esim eski iş yerinden çıkmak zorunda kaldı. 1 senedir bir dükkanda çalışıyor aldığı asgari ücret. Bende ona destek olmak için çalışmaya başladım. 1 seneye yakın markette çalıyorum. Eşime bu zamanlarda hem maddi hem manevi hep destek olmaya çalıştım. Market işi aşırı yorucu sabah 9 da gidiyorum akşam 10 da eve geliyorum bazen sayım günleri oluyor gece 1 de 2 de eve geliyorum. Esim buna zaten üzülüyordu. Geçen haftalarda da düşük yaptım maalesef. Bu surecte fazlaca agladim yiprandim. Hamile olduğumu bilmiyordum. Eşim, Sana doğru düzgünce bakamadım, market isi çok yorucu bu yüzden de düşük yaptın hep benim yüzümden vs diye kendini suçlu tutuyor. Ben onu teselli etsem de ise yaramıyor. Dün de ayrılalım olmuyor kendine yeni bir hayat kur falan dedi. Mahvoldum. Dün geceden beri uyumadim. Ne yapicam bilmiyorum 😭
Esim, maddi nedenlerden dolayı ayrılmak istediğini söyledi ne yapmalıyım 😔?
Cevapla