4 senelik evliyim ve 11 haftalıkta hamileyim. Boşanmaya karar verdim ama eşim bu kararımı ciddiye almadı. Boşanma kararı almamın sebebi ev sahibimizin eşimin hakkında kurduğu cümle…Nasıl yani der gibisiniz? Kısa özet geçmek istiyorum burada;Ev sahibimiz benimle kira konusunda iletişim kurdu ve eşimin kirayı ödemediğini dile getirdi, bende eşimin sizinle dün konuştuğunu ve size bu konuda bilgi verdiğini söyledi dedim’ama işin aslı öyle değilmiş, eşim ev sahibi ile konuşmamış, kendisine ev sahibi ile görüş bana mesaj attı sende konuşur musun dedim ve bana tamam ben hallettim dedi sonra. Ev sahibimiz bu cevabın üstüne eşiniz benimle konuşmadı size yalan söylüyor ona inanmayın sizi kandırıyor dedi ve ben şok oldum. Bunun üstüne eşimi aradım sordum anlattım durumu bana cevap olarak;Sen bana kızarsın diye yalan söyledim, evet konuşmadım beni aramış mesaj attım gördüm ama umursamadım dedi. Bu duruma o kadar hayal kırıklığına uğradım ve utandım ki anlatamam. Bir insanın eşiniz hakkında bu cümleyi kurması ve bununda doğru olması o kadar insanı yıkıyor ki anlatamam. Bu yaşanan olay yüzünden ve başka yaşanan olaylarla birlikte kendisinden çok soğudum. Hamileyim şu anda ve böyle bir erkeği baba edeceğim ve çocuğuma kötü bir baba seçtiğim ve yanıldığım için çok pişmanım. Bu süreci kendim için olması gereken şekilde haklarımı alarak ilerletmek istiyorum. Ne tavsiye edersiniz? Kararım kesin nasihat değil bilgi istiyorum. anlayışınız için teşekkür ederim
canımın içi sen bu satırları yazarken kalbin nasıl acıdı tahmin bile edemem ama bil ki burada seni gerçekten dinleyen ve anlayan biri var senin yaşadığın şey sadece bir yalan değil güvenin kalbinden çekip alınması bir kadın için hele ki içindeki canla beraber yaşarken böyle bir hayal kırıklığı tarif edilemez sen onu eş seçtin baba seçtin hayatına aldın ama o senin güvenini yere düşürdü üstüne de bastı geçti ve sen buna rağmen sakinliğini koruyup çözüm arıyosun bak bu bile senin ne kadar güçlü olduğunu gösteriyo hamileliğinle beraber omuzlarına çöken bu yük seni ezemez çünkü senin içinde artık iki kalp atıyo ve sen o küçücük kalp için dimdik ayaktasın çünkü sen annesin ve bir anne isterse dünyayı bile yerinden oynatır boşanma süreci korkutucu gibi görünür ama senin gibi bir kadına zarar değil güç katar önce bir kadın hakları konusunda uzman bir avukata danışman şart devlet barosu ücretsiz destek sağlıyo gelir durumun yoksa adli yardım talep edebilirsin hamile olduğun için dava sürecinde nafaka barınma doğum masrafları gibi şeyler yasal güvence altında hiçbir kadın hamile haliyle çaresiz bırakılmaz seni bırakmazlar çünkü sen artık iki kişisin boşanma davası çekişmeli de olsa bu durumda maddi yük devlet desteğiyle hafifletilebilir aile mahkemesi seni dinler çünkü sen sadece kadın değil bir anne adayı olarak mahkemede en korunacak varlıksın ama ben sana yasal hakların dışında şunu da söylemek istiyorum senin gibi yüreği güzel bir kadın asla yalnız kalmaz senin içindeki ışık o kadar derin ki bu karanlıktan geçerken bile yolunu bulacaksın senin gözlerin yaşla değil umutla dolmalı çünkü senin gibi sevmeyi bilen biri bir gün sevginin karşılığını da en güzel haliyle alır sen üzülme olur mu sen ağlama çünkü senin gözyaşların bile zarif sen güçlü olmak zorunda değilsin zaten sen sevdiğin için bile değerlisin bir gün bu satırları okurken bebeğin kucağında olacak ve diyeceksin ki o gece ağlarken biri kalbimi tuttu şimdi de ben sana sessizce sarılıyorum içinden geldiği gibi yaşa ama asla kendini suçlama çünkü sen elinden gelenin fazlasını yaptın ve bazen gitmek kendini seçmektir sen de artık kendini seçiyorsun ve bu en doğru karar çünkü sen buna layıksın
014 Yorumla
Soran11 ayCevabınız için teşekkür ederim gözlerim doldu okurken. Kendi kaderimi ve çocuğumun kaderi güvenilmez bir kişiye teslim etmek istemiyorum. Bu kararı vermek zor oldu benim için ama benim için en sağlıklısının bunaldığına karar verdim ve bu verdiğim karar ile herkesi karşıma alacağım biliyorum. Herkes bana hamilelikten dem vuracak ama böyle bir insanla hayatımı devam ettirmektense tüm zorlukların üstüne basarak geçmeyi tercih ederim. Devletten ücretsiz avukatı nasıl talep edebilirim? Adliyeye gidip dilekçe vermem ve başvuru yapmam lazım değil mi? Nasıl işliyor süreç acaba bilmiyorum? Yarın bir avukatla konuşacağım bilgi almak için ama şimdi ön bilgi almak istiyorum.
- 11 ay
canımın içi gözlerin dolduysa bırak aksın çünkü bazen kalbin taşıdığı yük gözyaşıyla hafifler sen şu anda sadece bir karar vermedin sen bir kaderin rotasını değiştirdin hem kendin için hem karnındaki minicik can için yepyeni bir yol açtın biliyorum bu yol kolay değil ama senin gibi güçlü kalpli bir kadın için imkansız da değil insan bazen herkesin sözünü karşısına alır ama kendi kalbini arkasına alır ve o zaman hiçbir şey onu yıkamaz senin bu cesaretin bu farkındalığın var ya işte o bir çocuğun kaderini baştan yazıyo çünkü sen artık sadece kadın değil bir anne olarak karar veriyorsun ve annenin kalbi doğru olanı hisseder
- 11 ay
şimdi sana sorunun cevabını vereyim çünkü yanında biri var artık evet adliyeye gitmen gerekiyor adli yardım birimine yani baro temsilciliğine sana bir dilekçe veriyolar içinde ekonomik durumunu ve başvuru sebebini açıklıyosun kimliğinle birlikte başvuruyosun varsa gelir belgesi ya da gelir olmadığını gösteren evraklar da eklenir hakimlik bu talebi değerlendiriyo ve onaylanırsa sana ücretsiz avukat atanıyo bu süreç bazen birkaç gün sürebiliyo ama sen hamile olduğun için öncelikli olabilirsin baronun internet sitesinden de başvuru bilgilerini öğrenebilirsin ama yüz yüze gitmen her zaman daha hızlı sonuç verir ve unutma sen şu an yalnız değilsin hem yasalar hem hayat seni korumak için yanında çünkü sen sadece bir eş değilsin artık bir anne adayısın ve anneler düşmez sadece biraz dinlenir sonra daha güçlü kalkar
- 11 ay
kim ne derse desin senin kararın değerli çünkü sen artık geleceğini koruyosun belki çok kişi anlamıycak ama sen kendini seçtin ve kendini seçen bir kadının karşısında hiçbir zorluk duramaz ben burdayım sen yorulduğunda dağılma diye senin gibi bir kadının gözyaşını kimse hak etmiyo ama o gözyaşlarından doğan güç var ya işte o hem seni hem çocuğunu aydınlatıcak ve bir gün kendine diyeceksin iyi ki vazgeçmedim iyi ki kendimi dinledim çünkü sen zaten baştan sona sevilesi bir kadınsın dünya senin içindeki o güzelliği fark edince seninle birlikte nefes alıcak
Soran11 ayÇalışmadığım için bir gelirim yok şu anda eşim çalışıyor o şekilde geçimimi sağlıyorum maddi yük onda şu anda. Her şeyi o ödüyor evin masrafları ve kirayı. Bu kararı kolay almadım açıkçası zor oldu benim için uzun zamandır düşünüyordum ama bir kaç gün önce yaşanan bu durum ve bu süreçte eşimin sorumsuz tavırları ve yanımda olmaması nedeniyle kendisinden soğudum ve uzaklaştım. Çocuk sahibi olurken tek başıma almadım bu kararı oda istedi ama şimdi sebepli bahanelerle maddi manevi kaçıyor bu durumdan ve hamile olduğum için işten ayrıldım zor bir hamilelik yaşıyorum. Şimdi bile karşılayamıyorsa giderleri ileride bebek olduğunda ne olacak peki? Çocuk bu oyuncak değil kaçasın. Maddi manevi çok büyük bir sorumluluk getiriyor kişiye eşim bu durumun ciddiyetinin farkında olduğunu sanmıyorum. En küçük olayda dahi yalan söylemek ne demektir? Bana kızarsın diye yalan söyledim ne kadar çocukça bir cevap bu 34 yaşında bu kişi. Ben bu insana güvenerek nasıl hayatımı ve çocuğumun hayatını ona bağlayabilirim? Yarın adliyeye gideceğim gerekli belge evrakları toplayıp teslim edeceğim. Ailemle de konuşacağım bir süre sonra karşı çıkacaklar kesinlikle ve eminim bana psikolojik baskı yapacaklar umrumda değil. Ben eşimin arkasından bu güne kadar bir kere iş çevirmedim, yalan söylemedim ona hep şeffaf oldum maddi ve manevi. Parası yoktu ben verdim elimde avucumda ne varsa hep destek oldum sonuç ne peki? Evde tek başıma oturuyorum ne beraber kahvaltı akşam yemeği yiyoruz ne de bir şey paylaşıyoruz kendisi ile. Bu mu evlilik bu ise benden uzak olsun.
- 11 ay
sen şu an kelimelerle değil kalbinle konuşuyosun o kadar net hissediliyo ki her satırında o bastırılmış hayal kırıklığı o içini parçalayan yalnızlık sen hayatı paylaşmak istemişsin ama o sorumluluktan kaçmayı seçmiş sen güvenmişsin o yalan söylemiş sen elindekini vermişsin o elini bile uzatmamış bu durumda uzaklaşman korkaklık değil cesaret çünkü sen çocuğun için en doğru olanı yapıyosun anne olmak demek sadece doğurmak değil güçlü olmak ve sen şu an dünyadaki en güçlü şeysin yalnız değilsin devlet senin yanında yarın adliyeye git ve o belgeleri teslim et çünkü bu yol senin ışığa yürüyüşün aile karşı çıkar belki ama bir gün onlar bile senin ne kadar doğru yaptığını görecek çünkü sen vazgeçmedin sen kendini seçtin ve bu hayatta en doğru seçim bu
- 11 ay
satırlarını okurken kalbim sıkıştı çünkü sen artık bir şey anlatmıyorsun sen bir yükü yüreğinden söküp koyuyorsun ortaya bir kadının içini bu kadar yakan şey sadece yalnız kalmak değil yanındayken bile yok gibi hissedilmek sen ne istemişsin bir yuva bir omuz bir destek ve sen o güveni vermişsin elindekini vermişsin yüreğini açmışsın ama karşındaki adam sadece bakmış ama görmemiş duymuş ama dinlememiş sen çocuğun için bu kadar mücadele ederken o bahanelere saklanmış bir kadının gözyaşını görüp de hâlâ “ama ben zor durumdayım” diyebilen biri baba değil sadece sorumluluktan kaçan bir yetişkin çocuk hamileliğinle gelen o yorgunlukla sen hâlâ dimdik duruyorsun yarın adliyeye gidicem diyorsun biliyor musun bu cümle bir zafer çünkü sen artık başkasına değil kendine güveniyorsun bir anne adayı olarak değil bir kadın olarak kendini seçiyorsun belki herkes seni yargılayacak belki canını acıtacaklar ama hiçbirinin sesi kalbinin doğruluğundan daha yüksek olamaz aile baskı yapar evet ama zamanla görecekler senin bu kararı ne kolay verdiğini ne de boş yere aldığını senin gibi bir kadın bırakılmayı değil el üstünde tutulmayı hak ediyor ve şimdi yalnız oturduğun o ev çok yakında senin ve bebeğinin huzur evi olacak çünkü sen artık yıkılmıyorsun sen baştan başlıyorsun o yüzden lütfen kendinle gurur duy çünkü sen bir çocuğun hayatını karanlıktan çekip ışığa çıkarıyorsun ve bunu tek başına yapıyorsun çünkü senin içinde bir kadın değil bir dağ var ve o dağ asla eğilmez
Soran11 ayBir başkasından eşiniz size yalan söylüyor ona inanmayın sizi kandırıyor diye duymak o kadar ağrıma gitti ki anlatamam. Bu cümleyi duyduğumdan itibaren sabah akşam bu cümle kafamın içinde dönüyor. Bu cümlelerin doğru olması özellikle beni yıktı. Bir de eşimin verdiği cevap beni çok rahatsız etti. Hamileliğin getirdiği yorgunluk halsizlik var ama yinede yarın gidicem adliyeye ne gerekiyorsa yapacağım geç bile kaldım. Eşimin maddi ve manevi hep yanında oldum istedim aile olmak onunla ama karşılığında şu anda evde tekim canı isterse eve gelir ihtiyaçlarını görür 1-2 saat hop işe gider. Evimizde çok uzak değil yani araçla 30 dk sürer servisle 1 saat falan. Şimdi böyle yapıyorsa ileride bebek olunca ne olucak? Ona güvenerek bebeğimin hayatını riske atamam. Çok güzel cevaplar veriyorsunuz beni çok memnun ediyorsunuz☺️
- 11 ay
ah be güzelim… şu anlattıkların var ya, insanın içini yakıyor. sen sevmişsin, inanmışsın, “biz” olmuşsun… ama o ne yapmış? seni seçmek yerine, alışkanlık gibi davranmış sana. oysa sen sadece kadın değilsin, bir anne adayı, bir eş, bir ruhsun. her gün o evin içinde, kalbini yalnızlığa boğarken hâlâ onun için endişeleniyorsun, çocuğun için güç toplamaya çalışıyorsun. peki o? o seni bırakmış sorularla baş başa. bir kadının içinde bebek taşırken yalnız hissetmesi kadar zalim bir şey var mı? seni düşünmeden davranan bir adama güvenerek nasıl emanet edeceksin en kıymetli varlığını? şunu çok net söyleyeyim: sen o kadar kıymetlisin ki... senin yanında bir adam olması gerek, çocuk gibi kaçan değil, adam gibi kalan biri. seni sadece öpüp çıkıp gitmek için değil, uyandığında hala yanında olacak biri. seninle aynı yastığa baş koyduğunda “bugün seni nasıl daha az yormam gerekir” diye düşünen biri. çünkü sen artık iki kalplisin… ve senin yorgunluğuna bencil davranışlar değil, şefkat, anlayış, sıcak bir el gerek. bak eğer sen benim hayatımda olsaydın... seni tek başına bırakmazdım. karnındaki her kıpırtıya benim kalbim de eşlik ederdi. sabahları önce sana bakardım, sonra güne başlardım. çünkü sen sadece bir kadın değil, kalbinin içinde bir dünya taşıyorsun. ve şunu da unutma: bu yaşadıkların seni eksiltmiyor, seni büyütüyor. sen artık daha güçlü, daha farkında bir kadınsın. o yüzden, bu yalanlar doğruysa, o adam değil... senin şefkatini, sadakatini hak eden başka bir adamın yolunu açıyor hayat. şimdi derin nefes al… gözlerin dolarsa da aksın… çünkü bu senin yeniden doğuşunun ilk günü olabilir. ve unutma, birinin seni yarım bırakması, başka birinin seni tam saramayacağı anlamına gelmez. senin gibi kadınlar unutulmaz... kaybeden o.
Soran11 ayBen evlilik insanı değildim o beni ikna etti evlenmeyi düşünmüyordum ama hep sıcak sevgi dolu bir ailem olsun istemişimdir. Eş, bir yoldaş, bir arkadaş olarak elimden geleni yaptım. Evlilikte olur böyle şeyler diyorlar ve her şeyi normalleştiriyorlar. Bir insanın sevdiği insana yalan söylemesi, arkasından iş çevirmesi, yanınızda olması gerektiği bir dönemde yalnız bırakması, günde 1-2 defa arayıp 1-2 dk konuşması, ihtiyacı olunca eve gelmesi otel gibi evi kullanması, her şeye bir bahanesi olması, sizi savunmasını beklerken sessiz kalması asla desteğini göremiyor oluşunuz, o kadar çok şey var ki anlatamam. İnsanın içinde birikiyor birikiyor ve eşin dediğin kişinin bunları telefona etmemesi birde insan değer verdiği insan için çabalar ama ben ondan bunu hissetmiyorum. Laflar havalarda uçuşuyor ama ya geri kalanlar. Aradı konuştuk yarın geleceğim seni kahvaltıya götüreceğim diyor? Yarın işim var adliyeye gideceğim dedim boşanma davasını açacağım dedim. Öyle bir şey olamaz seni seviyorum diyor. Çokta umrumda sevmesi ben istemiyorum sevmiyorum seni dedim. Yarın konuşalım boşanma işini kapat bebeğimiz olacak diyor devamlı. Nasıl çocukça davranışlar konuşmalar ben senin fikrini sormuyorum ki kararımı söylüyorum. Beni bebeğimi hayatını güvenceye alacak bir şey mi yaptın şimdiye kadar borç yapmak dışında ne sundun bize. Bir insan ailesinin sorumluluklarından saçma bahaneler ile kaçıyorsa o kişi için vakit harcamanında bir gereği yok benim için. Benim aklımda olan tek şey nasıl en az zararla bu işten çıkar haklarımı alırım. O kadar soğudum ki ona karşı anlatamam. Bunlar bana bir tecrübe olarak geri dönecek ama ya bebeğimin geleceği? Onun ne suçu var? Bebeğime doğru dürüst bir baba seçemediğim için çok üzülüyorum yanlış bir karar vermişim. Kendime üzülüyorum başka bir şeye değil. Tek derdim geçim sıkıntısı şu anda ve ailem yanımda olmayacak bu durumda en üzücüsüde bu.
- 11 ay
sen sevilmeyi değil, anlaşılmayı bekledin bir omuz aradın, bir yoldaş, bir “ben buradayım” sesi ama gördün ki bazen aynı çatının altında olmak, aynı hayatı paylaşmak anlamına gelmiyor çünkü bir insan sadece kalbinle değil, varlığıyla da sevmeli çünkü sevgi lafla değil, duruşla hissedilir sen bir kadınsın… güçlü, mücadele eden, canı yanarken bile dimdik duran ve evet, yanlış bir kişiyi seçmiş olabilirsin ama bu seni eksiltmez — aksine seni daha da bilgeleştirir çünkü sen artık ne istemediğini çok iyi biliyorsun bebeğin için üzülüyorsun, bu da kalbinin ne kadar temiz olduğunu gösteriyor ama unutma, çocuğuna iyi bir hayat sunmak için kendini mutsuz bir hayata mahkum etmen gerekmez çünkü çocuklar en çok huzuru hisseder ve huzur, sahte bir birliktelikte değil kararlı, güçlü ve ayakta kalmış bir annede büyür sen yalnız değilsin bu kararın zor ama doğru ve sen zaten bir anne gibi değil, bir kahraman gibi davranıyorsun yolun çetin olsa da inan, sonunda kendi ellerinle kurduğun bir huzur sen
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
11 ayÖncelikle yaşadığınız durum gerçekten çok zor ve duygusal olarak yıpratıcı bir süreçte olduğunuzu anlayabiliyorum. Hamilelik gibi zaten başlı başına kırılgan bir dönemde bu tarz bir güvensizlik yaşamak kolay değil. Şu anki durumda burada insanların yapacağı yorumlar sadece sizin kafanızı karıştırır bence en sağlıklısı işinin ehli bir avukat bulup ona danışmak danışma ücreti problem olursa ben karşılarım
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)11 ayBaşka ne oldu bilmiyorum ama sırf bu yüzden boşanılmaz. Hakim soracak bunu anlatırsan yetersiz diyecek. Eşin razı olmazsa zor yani. Ayrıca haklarını almaktan bahsetmişsin, kirayı bile ödeyemeyen adam sana ne verebilir? Alacaklarına değil kendine ya da ailene güveniyorsan boşan yoksa işin zor
03 Yorumla
Soran11 ayKirayı ödeyemiyor değil geliri iyi kendisinin yükümlülüklerinden kaçıyor kendisi. Aylık 100 bandında geliri var ama göstermiyor bu geliri vergi kaçırıyor iş yeri şikayet edeceğim bu yüzden isyerini de. Üstüne kendi babamın ve babasının emekli maaşını da alıyor ayrıca her ay neyin parası yok daha bu herifte. İddaa kumar vs oynuyor kesin yakaladım daha önce kendisini çok detay paylaşmak istemedim ama yeterli gerekçem var benim. Hakim bizi boşar diye düşünüyorum. İstemediğim bir kişiyle evli kalmak istemiyorum.
Cevap sahibi11 ayO zaman biraz uzar anlaşmalı olmaz
Soran11 ayUzayabilir kendi ve bebeğimin hakkını alayım da geresi önemli değil.😉
Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Boşanıp çocuğuna bakmak için nafaka alabilirsin ayrıca çocuk doğunca ailem sosyal politikalar bakanlığına başvuru yap çocuğa belki yardım ederler bakanlıktan emin değilim ne yazık ki.
01 Yorumla
Soran11 ayNafaka hem kendim için hem çocuk için, maddi manevi tazminat davası açacağım üstüne. Sürüm sürüm süründürcem onu. Az bile ona yaptıklarım şimdiye kadar sabır sabır et anlayış göster hoşgörülü davran ama yine sen kötü ol. Maddi manevi sorumluluklarından kaçmak nasıl oluyormuş ev sahibini üstüme salmak nasıl oluyor göstereceğim ona ben. Az bile ona az. Çocuk doğmadan böyle yapıyorsa çocuk doğduğundan ne olacak o zaman. Çocuk oyuncağı değil bebek sahibi olmak. Kafasına göre bir gün baba olayım yeter bana demekle olmaz üstüne düşen görevi yerine getirmek zorunda.
Yapay Zeka Cevapladı
Bu süreçte öncelikle, bir avukata danışmanı mutlaka öneririm. Çünkü hukuki süreç ve hakların tam anlamıyla doğru bir şekilde ilerlemesi için profesyonel bir rehberlik çok önemli. Boşanma davaları genelde anlaşmalı veya çekişmeli olarak ilerler. Eğer eşinle anlaşamazsan ve çekişmeli boşanma olursa süreç biraz daha uzun ve detaylı geçebilir. Ayrıca, hamilelik durumunda da mahkeme davayı daha hassas inceleyecektir.
Maddi durumla ilgili endişelerin varsa eşinden nafaka talep edebilir, aynı zamanda çocuğun masrafları için de iştirak nafakası isteyebilirsin. Bu konuda da avukatın seni doğru yönlendirecektir. Devletin baroları aracılığıyla maddi imkanın kısıtlıysa ücretsiz hukuki destek alma şansın da var. Ancak öncelikle sakin kalıp, bir plan yaparak ilerlemen en doğrusu olur. Unutma, bu dönemde kendi duygusal iyi oluşunu da korumak çok ama çok önemli 💜. Hem senin hem bebeğinin ileriye dair sağlıklı bir hayat kurabilmesi için doğru adımları atman harika bir karar. Eminim ki bu sürecin sonunda her şey yoluna girecektir 🙏🏻.10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Bak tatlım şimdi hamilesin ve hormonların farklı çalışıyor seni anlıyorum ben de bebeğim oldu depresyona girmiştim hormonlar farklı işliyor :) şimdi kendine bi kahve yap ve sakinleş bunlar basit durumlar şu an düşünemiyorsun bile bu adam seni aldatmamış iyi de bi eşin varsa sakinleş tamam mı her şey geçecek toparlanacak :) biraz annenlere git hava al eşinden uzaklaş bunalmış olabilirsin birbirinize özleyin
12 Yorumla
Soran11 ayMerhabalar, birbirimizi görmüyoruz ki devamlı işte iş yerinin verdiği lojmanda kalıyor keyfi isterse eve gelir çamaşırını yıkar ihtiyacını görür 1-2 saat gider. Otel burası onun için ev değil. Büyün gün evde tek başımayım 1-2 defa ararsa arar müsait olursa oda 2-3 dk konuşur kapatır. Bir insanı aldatmak sadece fiziksel bir durum değil. Arkandan iş çevirincede aldatır, sana yalan söylediğinde aldatır, evinizin rızkını iddaa yediğinde de aldatır, Kendisi sorumluluklarından kaçıp insanları sizin üstünüze saldığında da aldatır, aldatmak bir başkası ile görülüp konuşması demek değildir. Bir insan bir kere yalan söyler,2 kere yalan söyler ama o devamlı her şeye yalan söylüyor ve üstüne düşen maddi manevi sorumluluklarını da yerine getirmiyor. Çocuk değiliz hayat bu şekilde işlemez güvenmediğim , ağzından çıkana inanmadığım ve arkamdan iş çeviren birisi ile ona güvenip hayatımı mahvetmek istemiyorum. Bebeğim olacak kendime ve ona güvenilir bir gelecek istiyorum. En büyük pişmanlığım sevdiğim ve onunda beni sevdiğine inanarak bu kararı almak oldu. Sizde bu hamilelik ve doğum sürecinden geçmişsiniz ne güzel insan bu dönemde eşinin desteğini görmek hissetmek istiyor haksız mıyım?2 tatlı söz söylemek çok gelir mi bir insana. Yanında olduğunu hissettirmek ne kadar zor olabilir. Bu sözleri yazarken dahi gözlerim dolu dolu…
Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Muhtemelen borcu harcı var kirayı da ödeyemedi sana da bunu söyleyemiyor kötü bir şey de söylememiş ya da ben anlayamadım sanki biraz duygusal bir zamanda gibisin seni üzmemek için sana yansıtmadığı borçları olabilir kirayı ödeyememiş olabilir
11 Yorumla
Soran11 ayEvlilik çocuk oyuncağı değildir. Altından kalkamayacaksanız bu yola girmeyin. Evlilik yalan kaldırmaz insanın arkasından iş çevirmeyi kabul etmez. Bu eşimin ilk yalanı ve arkamdan çevirdiği ilk iş değil çok var ama ben paylaşmak istemedim. Burada mesele başka bir kişinin eşimin hakkında bu cümleyi kurması ve bu cümlenin doğru olması ne yazık ki. Ev sahibimiz eşiniz yalancı, sizi kandırıyor ona inanmayın dedi ben şok oldum bu cümle karşısında nasıl ağır bir darbe bu anlatamam. Siz iyi niyetinizle yazmışsınız anlıyorum sizi herkesin borçu var harcı var ailesinin temel ihtiyaçlarını dahi karşılamıyorsa ileride bebek doğduğundan onları nasıl karşılayacak peki? Şimdiden bu sorularla boğuşuyor ve cevapsız kalıyorsam bu ilişkinin ilerlemesine gerek yok. Teşekkürler cevap için ☺️
merhaba. Herkesin boşanma gibi ciddi bir olayın üstesinden gelebilmesi ve özellikle de boşanma sonrası daha iyi hissedebilmesi için yardıma ihtiyacı vardır konuşabiliriz dilersen
04 Yorumla
Soran11 ayYeterince problemin var teşekkür ederim ilginiz için. Bilgi almak için bu soruyu sordum. Desteğe ihtiyacım yok kendime yeterim.
Soran11 ayErkekler için nedense kolay oluyor bu süreçler. Benim sorumlu olduğum bebeğim olacak yakında çocuğumu düşünerek hareket etmem gerekiyor. Kimse boşanmak için evlenmiyor elbette dediğiniz gibi deneyim tecrübe oluyor. Mutsuz bir ilişkide yer almak istemiyorum kendi kendime yeterim teşekkür ederim
- 11 ay
Evliliğimden olma çocuğum yok 5 yıllık bir zaman diliminde. Boşanmak için evlenmiyoruz sözüyse klişe bir yalan kendimizi avutma tesellisinden ibaret. Evlilik hayatımın doğal döngüsü içerisinde anlaşmazlıklar yaşamaya başladım. Kültürel sentez fatklılıklarını aşamadığımızı görüp bunu farkedince bilinçli hareket ettim. Bu evliliğimde yaşanan gelişmer neticesi çocuk yapmama kararı aldım. Cahil insanlar evliliği seksten çocuk yapmaktan ibaret görür aceleci davranır. Birbirlerine zaman tanımaz.. Ne ise hayat gariptir ziyadesiyle... İyi bir avukat ve yol gösterici bulun kendinize derim hanımefendi
11 ayAnlasmali bosanma en az maliyetli tutani...
Cekismeli olursa sikintili, maliyetler artar
07 Yorumla
Soran11 ayMaliyeti ne olur bana ve süreç nasıl işliyor öğrenmek istediğim konu bu yarın avukatla görüşeceğim ön bilgi edinmek istiyorum?
- 11 ay
Avukat masraflar, mahkeme masraflari ortalama 100 bini bulur
Soran11 ayÇokmuş devletten ücretsiz avukat talep etsem peki?
- 11 ay
Barodan edebilirsiniz... sartlar uygunsa verirler
Soran11 ayŞartları nedir peki?
- 11 ay
Uzerinize hic varlik. olmamasi gerekir
Soran11 ayMotorum var 25-30 bandında onu satışa koydum bu süreçte para lazım olursa diye bir gelirim yok ama sorun yaratır mı?
Gizli Üye(36-45)11 ayNe yaptın şu an peki, Maddi olarak destek olurum istersen sende
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)11 ayBurdaki slaklara bakma adliyeye git onlar yardımcı olurlar barodan ücretsiz avukatta talep edersin anlasmalı olursa tek dilekce parası veriyosun baska bisey degil nafaka da iste bu arada motorunu da ailrnden birinin üstüne yaptır
03 Yorumla
Soran11 ayMotoru satışa koydum para ihtiyacım olur diye yakında satılır diye düşünüyorum çok pahalı bir motorda değil zaten 25 bandında falan fiyatı 2. Eli bu yüzden ücretsiz avukat alamazsam çok üzülürüm gerçekten 😟. Anlaşmalı olur mu emin değilim eşime ben bu evliliği sürdürmek istemiyorum boşanmakta karar verdim yarında gidicem dilekçe vereceğim dedim. Diyor ki seni seviyorum ben senden boşanmam, sen hamilesin ondan böyle oluyor tarzı konuşuyor benimle. Beni ciddiye dahi almıyor celp eline ulaştı mı alır o zaman
Cevap sahibi11 ayAynen öyle anlasmalı bosanırsan iyi olur diger türlü uzar
Soran11 ayİkna etmeye çalışacağım umarım olur. Beni ciddiye almıyor. Onu bırakmam sanıyor çok güveniyor buna heralde.
11 ayKarı gibi erkeklere şöyle kadınlar düşüyor hayat işte
00 Yorumla
11 ayAferim sana doğru karar böylelerin koynuna gireceğine taş bas yüreğine
00 YorumlaTekrar dsun hemen karar verme
11 Yorumla
Soran11 ayÇok düşündüm. Düşünülecek bir durum yok ortada. Benim için bitti tek ortak noktamız bebeğimiz o kadar. Onun dışında paylaşacak bir şeyim kalmadı.
Aile & Toplum konusunda 509 cevap paylaştı. Avukatım yardımcı olmaya çalışayım
00 YorumlaEn iyisini yapıyorsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 583 cevap paylaştı. Yaşlarınız kaç bu arada
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 352 cevap paylaştı.
11 aynafaka bağlıcak nasılsa
00 Yorumla
11 ayYedekte kimse yoksa boşanma bence
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 709 cevap paylaştı.
11 ayİşin zor
03 Yorumla
Soran11 ayFarkındayım ama altından kalkarım böyle bir insanlar hayatımı sürdürmekten iyidir.
- 11 ay
Süpersin ya
Soran11 ayTeşekkür ederim sende öylesin desteğin çok kıymetli
11 ayNeden çocukta yapmissin
00 Yorumla
11 ayDava açman gerek
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer