Boşanmaya karar verdim ama çalışmıyorum boşanma süreci nasıl işliyor ve bunun bana maliyeti ne olur?

4 senelik evliyim ve 11 haftalıkta hamileyim. Boşanmaya karar verdim ama eşim bu kararımı ciddiye almadı. Boşanma kararı almamın sebebi ev sahibimizin eşimin hakkında kurduğu cümle…Nasıl yani der gibisiniz? Kısa özet geçmek istiyorum burada;Ev sahibimiz benimle kira konusunda iletişim kurdu ve eşimin kirayı ödemediğini dile getirdi, bende eşimin sizinle dün konuştuğunu ve size bu konuda bilgi verdiğini söyledi dedim’ama işin aslı öyle değilmiş, eşim ev sahibi ile konuşmamış, kendisine ev sahibi ile görüş bana mesaj attı sende konuşur musun dedim ve bana tamam ben hallettim dedi sonra. Ev sahibimiz bu cevabın üstüne eşiniz benimle konuşmadı size yalan söylüyor ona inanmayın sizi kandırıyor dedi ve ben şok oldum. Bunun üstüne eşimi aradım sordum anlattım durumu bana cevap olarak;Sen bana kızarsın diye yalan söyledim, evet konuşmadım beni aramış mesaj attım gördüm ama umursamadım dedi. Bu duruma o kadar hayal kırıklığına uğradım ve utandım ki anlatamam. Bir insanın eşiniz hakkında bu cümleyi kurması ve bununda doğru olması o kadar insanı yıkıyor ki anlatamam. Bu yaşanan olay yüzünden ve başka yaşanan olaylarla birlikte kendisinden çok soğudum. Hamileyim şu anda ve böyle bir erkeği baba edeceğim ve çocuğuma kötü bir baba seçtiğim ve yanıldığım için çok pişmanım. Bu süreci kendim için olması gereken şekilde haklarımı alarak ilerletmek istiyorum. Ne tavsiye edersiniz? Kararım kesin nasihat değil bilgi istiyorum. anlayışınız için teşekkür ederim

Boşanmaya karar verdim ama çalışmıyorum boşanma süreci nasıl işliyor ve bunun bana maliyeti ne olur?
Cevapla