Boşanmayı düşünüyorum. Nafaka istemiyorum. Anlaşmalı boşanma olmazsa uzun sürer mi?

4 yaşında oğlum ve 6 aylık kızım var. Tekrar hamileyim.3 çocuğumla babamın yanına dönmeyi düşünüyorum. Eşim oğluma ve kızıma sevgi göstermiyor ilgilenmiyor. Karnındakini aldır yeter deyip para sıkıştırdı elime. Kesin hayatında başkası var. Mesaj yazarken gülümsüyor🥲
Boşanmayı düşünüyorum. Nafaka istemiyorum. Anlaşmalı boşanma olmazsa uzun sürer mi?
Cevapla