Boşanma süreci nasıl işliyor, avukat tutmam şart mı?

Boşanmayı düşünüyorum 2 yıllık evliyim. İlla avukat tutmam gerekir mi? Şiddetli geçimsizlik var internetten edindigim bilgiye göre kanıtlamak gerekiyormuş ama nasıl kanıtlanır ki yaşanılan kırgınlıklar falan filan. Anlaşmalı boşanma olsa nasıl oluyor. Süreç nasıl işliyor bilen var mı?
Boşanma süreci nasıl işliyor, avukat tutmam şart mı?
Cevapla