Kadınlar yapısal olarak erkeklerden daha mı gurursuz?

Şöyle mesela özellikle eski Anadolu’da erkekler çoğu zaman 2-3 tane eş alırmış kadınlar da ses etmezmiş bunun tam tersi hiç olmamış mesela kadınlar 2-3 tane eş almamış zaten alamazlardı da erkekler buna müsaade etmezdi ki. Erkeğin kadını dövdüğü çok vaka var ama kadının erkeği dövdüğü az vaka. Evliyken karısı aldatsa karısını öldürecek çok erkek var ama kocası aldatsa kocasını öldürecek az kadın var. İstisnalar kaideyi bozmaz genel olarak böyle bir durum var neden erkekler daha gururuna düşkün kadınlar daha pısırık gurursuz?

Kadınlar yapısal olarak erkeklerden daha mı gurursuz?
Cevapla