Kadınlar erkeklere kıyasen daha mı gurursuz oluyor?

Valla hemcinslerimi anlayamıyorum. Erkek ne 💩 yerse affedebilecek haldeler. Kadın erkeğin yaptığı hatayı yapsın erkek bi dk bile durmaz
Gururum da gururum diye tuttururlar. Ama kadınlar öyle mii? aşkım da aşkım, aşkım da aşkım. HAY AȘKINIZ BATSIN BE..
Kadınlar erkeklere kıyasen daha mı gurursuz oluyor?
Cevapla