Bekar insanlara neden başıboş sorumsuz muamelesi yapılıyor?

Sanki bomboş başıboş yaşıyor sorumluluktan kaçtığı için evlenmiyor muamelesi yapılıyor, aslanlar gibi yapayalnız maddi manevi kendi kendiyle yaşayıp gidiyor oysaki, evlenenler mutluluktan ölüyor mu sanki, herkes yalnız kalma korkusuyla evleniyor, evlenmeyi düşünmüyorum deyince de yaşlanınca ne olacak diyorlar hemen, çocuk doğurmayı düşünmüyorum bu yüzden evlenmeyi de gereksiz görüyorum, çocuk istemeyecek birini de bulmak zor, kendime ve geleceğime yatırım yapıyorum, sağlıklı yaş almaya dinç kalmaya çabalıyorum, umarım bu tabirler zamanla azalır çünkü toplumda bekar sayısı çoğaldı
Bekar insanlara neden başıboş sorumsuz muamelesi yapılıyor?
Cevapla