Kadınına değer vermeyen erkek adam olabilir mi?

Bence olamaz. Her ne kadar arkadaşıma sinir olsam da storyisinde eşinin telefonu bırak düşüreceksin manyak manyak işler yapma dediğini duydum. Ve arkadaşım bunu paylaşmış... Arkadaşına söylesem ama doğru söylüyor telefonu çok fazla elime alıyorum diyebilir. Tamam haklı olabilir belki ama bunu söylemenin de uygun bir dili var. Ayrıca orada eğlenmeye gitmişsin, herkesin kendine göre eğlence yöntemi var ve eşine biraz da güvenmek gerek telefonu düşürmeyeceği konusunda. Hayır düşürürse de düşürsün, maddi şeyler eşinden daha değerli olabilir mi? Şimdi ben bunları arkadaşıma söylesem kocacığına toz konduramayacak, sinir olduğum da bu.. 😆 Bilmiyorum ya orada eğlenirken benim kocam bana böyle bir şey dese ağlamaya başlarım herhalde, eminim arkadaşım da göz yaşlarını içine akıta akıta alışmıştır..

Kadınına değer vermeyen erkek adam olabilir mi?
Cevapla