
Bir şeyleri taşımakta zorlanan birini gördünüz diyelim. Yardım etmeyi teklif eder misiniz?

Bir şeyleri taşımakta zorlanan birini gördünüz diyelim. Yardım etmeyi teklif eder misiniz?
Güven problemi yaşıyorum bu konuda ahahahah kimi gerçek kimi sahte bilemiyorum.
Ben bir elimi veririm kolumu alır diye maalesef yanaşamıyorum 🫣
Hayvanlar ama istisna, onlara ihtiyaçları olduğunda elimden geldiğince yardım ediyorum 😀
Hayvanlar ve çocuklar olsun istisna olanlar 😀
Hayırben teklif etmiyorum 😀 Çünlü genelde o farklı anlaşılıyor maalesef.
Eğer kişi ihtiyaç duyarsa zaten söylüyor o zaman yardım ediyorum.
Bunun tek istisnası ihtiyarlar. Onları görünce denk gelince ben teklif ediyorum çünkü önceki jenerasyonun bir kısmı o kadar naif insanlar ki istemiyorlar 😂
Fakat teklif senden giderse veya doğrudan yaparsan o yüzlerindeki ifade zaten her şeyi anlatıyor... 😇
Naif mi nahif mi ODK bey?🫣😂
Demek ki bizim jenerasyonda da nahif kimseler varmış 🤩🙏
Aa hemen yardıma gidelim ahaha 🤣🤣
Oturduğum yerden kınıyorum seni 🤣🤣
Tamam akşam üzeri çıkar kınarım bir ara unutmazsam 🤣
Aaa neden peki? 🤣🤣🤣
Oturma eylemi yaparım 🤣🤣
Eldeki imkanlarla elinden geleni yapmak hiçbir şey yapmamaktan iyidir 😀
Yeni mottom sjhgf
Karşımdakine göre değişiyor bu durum aslında... Gerçekten yardıma ihtiyaç varsa soruyorum... Zaten benim gibi tatlışını bulmuşlar genelde yanlış anlamıyorlar... Yani ama bana soruncada yardımcı olmaya çalışıyorum... Yani yardım önemli tabi bazıları gıcıklığına laf atıyor yaşlı teyzelerimiz amcalarımız/dayılarımız 😂😂😂 onlarıda Allah affetsin...
Yoo affetmesin burada biz uğraşıyoruz 😂
O kadar manyak çıkarları tabii ki affetmesin...
Eskiden yapardım böyle şeyler ama insanın insana güveni kalmadı. Belki beni ağına dusurme niyetinde biri diye de aklına geliyor insanın. Ben kötü niyetli olduğun için değil kendimi korumam gerektiği için böyle maalesef
Haklısın, maalesef..
Ben olsam kesinlikle yardım etmeyi teklif ederdim! 🙌 Özellikle böyle bir durumda biri yük taşımakta zorlanıyorsa, basit bir rica hayatını kolaylaştırabilir. İnsanlar arası dayanışma o kadar sıcacık bir his ki! 💕 Hem birine destek olmak, hem de gününe güzellik katmak paha biçilemez. Tabii ki yardımlaşırken de nezaket çok önemli; kimseyi rahatsız etmeden, samimi bir şekilde yaklaşmalı. 🌟
Sen de böyle yapar mısın? 😊
Teklif etmem. Yardım istenirse yardım ederim sadece 😀
Cevap
19Cevap
Genelde teklif ederim hayır derse ısrar etmem gadası
Yani gercekten varsa herhangi bi engel durumu varsa mesela görme olur yürüme olur yoksa ihtiyacı yoktur zahten
Belki taşıyamıyor, yükü ona fazla 😀
Yaşlıysa taşırım tabiki ama her yaşlıya değil abla ve teyzelere :)
Kendi cinsimden nefret ediyorum
Aa neden?
Çünkü her şeyi cinselliğe bağlıyor bizim cins :(
Sapıklık yapıyorlar ondan dolayı nefret ediyorum kendimden ve erkeklerden
Hepiniz aynı değilsiniz 🤣🤣
Yani ama işte çok üzülüyorum ve utanıyorum cinsimden
Haklısın sjhggf
Yaşlı, gebe ve tanıdıklarım hariç hayır etmem. Ne onlardan bana güvenmesini bekleyebilirim ne de ben onlara güvenebilirim çünkü 😂
O kadar haklısın ki 🙃
🫢🫢😘
Yardım ederim genelde. Ama kadınlar art niyet endişesinden olsa gerek genelde tepki vermeye eğilimliler.
maalesef böyle bir durum var.
Haksız bulmuyorum, bu zamanda maalesef önlem şart.
Kesinlikle.
Erkekse ederim ki ediyorum ama turkiyede kadin gozumun onunde dusse kaldirmak icin elimi uzatmam
Neden?
Bunu yapan erkekler de az değil şimdi.
Dun haberde izledim şeref yoksunu bir dondurmacı dondurmayı almaya çalışan bir turisti taciz etmiş.
İşte kuruların yanında yaş olanlar da yanıyor 🙃
Zihniyet aynı zihniyet maalesef..
Bir iki sefer bunu denedim yanlış anlaşıldım dahada yardım etmedim zaten.
Kötü olmuş. Tanımadığın kişiler miydi?
Güven duymuyorum kimseye herkesin amacı farklı. Kimseye güvenmeden yardımcı olmam.
Özellikle mahallemin insanına özen gösteririm.
Diğer mahallelerdekiler insan değil mi?😀
Özellikle diyorum çünkü bildiğim insanlardan çekinmem lakin diğer insanlar nasıl bakar rahatsız eder miyim çekingenliği oluyor ister istemez 😄
Mantıklı 😂
En az dünyalı olmak kadar 😂
Bazen görüyom ihtiyaç şeyleri alıp veriyom
Ne güzel 🙏
Böyle şeyler anlatılır mı?
Görürsün yaparsın.
Ne zararı var anlatmanın?
Yaptıklarımı anlatmayı , her yerde paylaşmayı sevmiyorum.
Benim aldığım görgü eğitim bunu gerektiriyor.
Anladım.
Anlamış olmanız çok güzel.
😀
Ederim. Ve edilmeli 💖
Kesinlikle 🌸
Çok zorlandığını görsem yardım ediyorum.
Sen yardım edilsin ister misin peki?
İsterim tabi bazen çok zorlandığım oluyor
Benim de oluyor da hiç istemiyorum hatta yardım teklif etmesin kimse diye özel çaba sarf ediyorum falan 😀
Neden 🤣
Onu işte ben de bilmiyorum 😂
Utangaç bir yapın var herhalde :)
Utanmak değil de başka bir şey. Kibir de değil tam olarak. Egosal bir durum sanırım 😀
Hmm güçsüz görünmek istememek 🤣
Doğru da onun kaynağı ne sence?😂
Hmm bugüne kadar her işini kendin yapmışsın sanırım. Şu an olduğun yere kendi çabanla gelmişsin. Çevren seni hep güçlü kendine yetebilen bir kadın olarak görmüş bu yüzden birinden yardım istemek sana zayıflık gibi geliyor ya da öyle olduğunu düşünürler diye yardıma ihtiyacın olsa bile istemiyorsun.
Yanılıyor da olabilirim ama benim düşüncem bu. Başkalarının ne dediğini kafana takmamalısın. Bazen zayıf olmak yardıma ihtiyaç duymak bir şey kaybettirmez. Kimse mükemmel değildir. Kendine bu kadar yüklenme bence.
Nokta atışı yaptın. Yanılmıyorsun 😀
Teşekkür ederim yorumlar ve tavsiyen için. Dikkate alıcam 😇🙏
Rica ederim her şey gönlünce olsun 🫶🏾
Bilmukabele 🌸
Teklif etmem, direk ederim ;)
Cesurca bir yaklaşım 😀
Ahaha nadir görülme sebebi nedir sence peki?😀
Sosyal medya kısmını da merak ettim ben şimdi 😀
Sonuçta aktif olarak kullanmasam da benim de var hesabım 😬
Bak böyle bir durum da var 🙃
Sokaklarda başı boş gezen DAYI sorunsalı (!) ↗
Gençler yaklaşamıyor bunlar kadar kolayca.
Bunlar iyi niyetimizi iğrenç bir şekilde suistimal ediyorlar.
Her çarşıya çıktığımda farklı kişilere denk geliyorsam 3-5 kişi değildir bence.
Böyle bir durum ve sorun var. Tabii ki iyimser düşünelim ama sorunları da görmezden gelmeyelim.
😀
teklif etmeyiz yardim ederiz
Ederim ama yaşlıysa
Gençlerin de yardıma ihtiyacı olabilir.
Olmaz, genç sağlıklıdır
Etmem
Neden?
Ederim
Onurlu bir davranış 😀
Bu soğuk espriyi yapmasam olmazdı 🫣😂
Etmem
Neden peki?
Ankastrem tutar konuşamam ben.
Ahaha 😂😂
Ediyorum evet
Evet
Etmem
Evet yardımcı olurum
yardım etsen sapık derler
O kadar da değil yaa 😀
E bu da ön yargı 😀
Bazen evet
Evet ederim
Evet
Tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?