Sohbet

Sokaklarda başı boş gezen DAYI sorunsalı (!)

Yaşadığım şehrin en işlek caddesindeki bir parkta otururken orta yaşlarda dayımsı biri yanımıza kadar gelip dehşet verici bir ifade ve dikkatle baktı yüzüme. Sonra etrafımızda bir tur atıp,yan tarafımıza oturdu. Huzursuz oldum ve kalkıp asansöre bindik. Asansörde pişkin bir ifadeyle konuşup,konuşturmaya çalışan yine bir DAYI. Ters köşeye geçip sırtımı döndüm görüş alanımdan çıksın diye.Bu yaz bu 3.dayı vakası oldu yaşadığım 😑

Eve dönerken kritiğini yaptım bu konunun. Hep beni mi buluyorlar yoksa sabahtan akşama kadar aynı noktalarda pusu mu kuruyorlar, diye düşündüm. Sonra dedim ki kendime:

Nefes almamız bile yetiyor bazılarının hallenmesine. Hatta nefes almayan şeyler bile tehlike altında. Herhangi bir eşya 😬

Bu dayılar gittikçe tehlikeli bir hal almaya başladı. Sokak hayvanları en azından karınları tok,aşıları tam olduğunda zararsızlar. Bu dayıların nerede,ne yapacağı da belli olmuyor. Hayvanlardan önce birileri sokaklardan bunları toplamalı!

Kol kırılıp yen içinde kalmıyor artık!

Günümüzde herkes muhabir,herkes gazeteci cep telefonları sayesinde. Biz bir şekilde başımızın çaresine bakıyoruz ama elin ecnebisi basıyor yaygarayı. İyi de oluyor aslında bir bakıma 🤔

Yabancı turistlerin ülkemizde yaşadığı taciz vakalarının da baş kahramanı genelde dayılar oluyor. Onlar da bu anları kaydedip içerik malzemesi yapıyorlar. Son zamanlarda sık sık bu tarz paylaşımları görür ve duyar oldum.

Beyler lafım size!

O eril zihniyetlerinizi doğru düzgün kullanıp bu sapık dayı ve dayımsıları kendi içinizden temizlemez,soyutlamaz veya ıslah etmezseniz globalde bir zamanlar barbar Türkler diye nam salan adınız sapık Türklere çıkacak. Benden söylemesi 🤷‍♀️

Sokaklarda başı boş gezen DAYI sorunsalı (!)
Cevapla