Kendisi için yaşadığı şehirde kaldım, şimdi umrunda değilim?

Henüz birkaç aylık sevgiliyken, ailemle birlikte tayin nedeniyle başka şehre gidecektim. Beni çok sevdiğini, benden uzakta yapamayacağını hem bana hem aileme söyleyerek burada kalmama vesile oldu. Ailem taşınmadan önce de adını koyarak nişan yaptık bu arada. Onunla aynı şehirde, başka bir evde yaşamaya başladım. Nişanlılığın 1. senesinde, düğünümüze de günler kalmışken ayrılmak istedi. Senin için burada kaldım dediğimde de "gidebilirsin" yanıtını aldım. Ayrıldıktan sonra tamamen ölü taklidi yaparak hayatımıza devam ettik. İletişim kurmadık birbirimizle. Dünyanın düğün borcuyla baş başa kaldı. Ben de hayal kırıklığı ve üzüntülerle. İçimde beslediğim umut kırıntıları yüzünden hâlâ onun şehrindeyim. Ailemin yanına gitmedim. Gitmeli miyim? Gitmeden bir iletişim kurmalı mıyım? Ya ben gittiğimde gelmek isterse?

Kendisi için yaşadığı şehirde kaldım, şimdi umrunda değilim?
Cevapla