Onun için yol çektim üstüne eve gelince ben hissetmiyorum dedi bu adamlık mı?

Ya bu adamlık mı sizce madem hissetmiyorsun o zaman ben evdeyken söyleseydin tüm bunları benimle gayet aylarca konuşurken iyidi yeni mi aklına geldi ya

Onun için yol çektim üstüne eve gelince ben hissetmiyorum dedi bu adamlık mı?
Cevapla