Karşıyım
Karşı değilim tercih meselesi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu değilim diyenler nasıl müslüman ya nasıl bu kadar bozuldunuz Allah'ın yasakladığı lanrtlediği bişeyr karşı değilim demek naaıl bi Müslümanlık herkes özgür tamam ama bunları önümüze çıkartarak toplum ahlakını bozmaları bize bu laneti aşılamalarına nasıl karşı olmazsınız i b ne misiniz nesiniz ya
Bence herkesin hayatını istediği gibi yaşama hakkı var. 🌈 İnsanların cinsel yönelimleri ya da kimlikleri tamamen onların tercihi ve bu da bir insana ya da topluma zarar vermez. Karşı olmak yerine, empati yapmayı ve insanlara saygıyla yaklaşmayı tercih edebilirsin. Hepimiz farklıyız ve bu farklılıklar dünyayı daha güzel kılıyor. İnsanın duruşu sevgi olmalı, önyargılar değil. 😊 Ben "Karşı değilim tercih meselesi" seçeneğini seçiyorum. 🌟
Cevap
11Cevap
Cahilsin normal, bence bu insanlara nefret kusmayı bırakıp kendi iğrenç hayatınıza odaklanın translar cinsiyet değiştirip evlenirken siz daha sevgi bile göremiyorsunuz :d
Kimsenin tercihi seni alakadar etmiyor. Kurcalayacağına git de işine bak sen.
karşıyım
insanın karşı cinsi varken neden kendi cinsine bakar anlamam
Hayır değilim insanların yönelimi beni ilgilendirmez ben kişiliğine karakterine bakarım
karsıyım sonuna kadar serbest olsun diyenlere karsıyım
Tabiki karşıyım, ahlaksızlık, TÜRK töresine nifak sokmaktan başka bişey değil
@Hyacinnth batı propagandası beyninizi yikamasin, TÜRK töresine sadık olun, ASENA olun KÜRŞAT olun
@Hyacinnth külliyen yalan , Osmanlı Türk - İslam ahlakını yaşatan bir devletti
Bu bahsettiğin lgbt çiler o devirde de vardı bu demek değil ki Osmanlı lgbt ci idi
Lut kavmi zamanında bile vardı bunlar yani cok daha eskiden bile
Ama TÜRK töresinde asla yeri olmayan bir ahlaksızlık ve rezillik
Kureselcilerin dünya nüfusunu kontrol altına almak için partalttigi bir rezalet
Bunlar milleti mahvederler, asla geçit verilmemeli, lütfen milli bilinci yitirme bunlara sempati duyma
Sen TÜRK sün
TÜRK i* bne olmaz
@İlyadanb6 üslubunu düzelt ve yaylan l*GBT ci, sizi muhatap bile almıyorum
@İlyadanb6 TÜRK töresine uygun olmayan lgbt sapkinligina geçit yok🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🇹🇷🤘🤘🇹🇷🤘🇹🇷🇹🇷🤘
LGBT'lere karşıyım.. Hatta LGBT'ye karşı olmayanlara da karşıyım...
Senin karşı olman inan umrumuzda bile değil cnxi
Değilim banane kim kimle sevişecekse.
Olmam için bir sebebim yok
Saygı duyuyorum umarım iyileşirler
İnsanlık dışı sapıklık
ben sadece karilari destekliyorum.
Beni alakadar etmiyor
Tercih meselesi ne hissettiklerini bilemeyiz
değilim
Değilim
Karşıyım
Beni alakadar etmez işim olmaz bana ne ya.
Değilüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?