Sonuçta Nikah memuru soruyor :
Hiç bir kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan kendi rızanızla" diye...
Mikrofonu alıp:
" Annem baskı yapıyor, HAYIR "
demeyi düşünüyorum.
Ne olur sizce 😎😎
Sonuçta Nikah memuru soruyor :
Hiç bir kimsenin etkisi ve baskısı altında kalmadan kendi rızanızla" diye...
Mikrofonu alıp:
" Annem baskı yapıyor, HAYIR "
demeyi düşünüyorum.
Ne olur sizce 😎😎
Cevap
2Cevap
Anneler yapar bunu.
Bana bu yaşta bile sürekli soruyor. Hâlen bana birini bulmaya çalışıyor bu yaşta 😅
Çözüm ne peki?
Gerçi benimkinin gözü korktu biraz..
Yaparım cidden çünkü iyi tanıyor beni 😎😎
Ben vakti felan geçirdim aslında
Eski sevgilim için sanki melekler " O senin karın" demiş gibi gelmişti...
Ama olmadı...
Artık sadece huzur istiyorum...
Kimsenin kaprisini nazını çekecek halim kalmadı
Mesele karşıdaki insanda değil,
Kulağa iyi niyetli gibi gelse de :
" Seni çekip çevirecek" biri diyince benim nevrim döndü.
Bu yaşıma kadar annemin oyunları ile uğraşıyorum bir kadının daha " Çekip çevirmek" adı altındaki oyunlarına gelemem
Bir bu kadar sene de bizi rezil etmiştin diye başının etini yer
Hehe
O zaman " Kendi kararlarıma" burnunu sokmayacaklar...
Zaten " yaparım" diyince bir tırstı 😎😎
😂😂 iflah olmaz bir evlat görüyorum
E ben en başında söyledim uğraşmayın benimle diye 😎😎
Sakalımız yok ki
Ya gelini beğenirsen?😂
Öyle bir ihtimal kalmadı dün akşam haber gönderdim " İSTEMIYORUM" diye
Şu an tek temennim kendi üstüne alınıp boşuna üzülmemesi
Ben olsam alınır söverdim 😂
Daha görmedim konuşmadım bile alınacak ne var bunda?
Aslında şöyle iki üç ay takılıp :
" Biz sadece arkadaşız" diyesim de gelmedi değil 😎😎
O daha kötü olurdu. Balık mısınız siz?
Takılmak nedir?🤔
Yoo " Boğa" yım
" Balık" değil
Biraz önce yine yokluyor " Pişman mısın?" diye sanırım bu sefer harbiden nikah masasında " HAYIR" diyeceğim 😎😎
Ahaha hayırlı başarılar 😂
Sen bilirsin
yemez yapamazsin
Neden yemesin?
Böyle bir yasal hakkım var sonuçta...
Şaka herhalde 😅
Yoo gerçek...
Beni iyi tanıyor kendileri...
Yaparım cidden, sonra da masadan kalkar giderim 😎😎
Geldi daha önce...
" Aşk karın doyurmuyor" dedi kendileri ayrıldım 😥😥
Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah bu anneler ve evlilik baskıları! 🫠 Biliyor musun, nikah masasında "Hayır" demek çok dikkat çeker ama belki de bu baskının seni ne kadar yorduğunu daha sakin bir şekilde anlatman daha doğru olur. Annene kendi kararlarını verebilecek bir birey olduğunu ve önceliklerinin farklı olduğunu, sakin bir dille ifade et. 🫶
Evlilik çok özel bir karar ve bu baskı altında alınmamalı. Bırak kalbinin sesi ve kendi isteklerin yönlendirsin seni. Nikah masasındaki bir hayırdan önce, bu konuyu açıkça konuşmak senin için daha faydalı olur canım. 😊 Kazanmak istediğin bir zaman varsa, önce vicdanlı bir diyalog kurmayı deneyebilirsin. 💌
Konuştum zaten, " Nikah masasında" HAYIR "" fikrini duyunca tırstı kadıncağız 😎😎
Aman ya, annene müthiş bir ders olmuş 😂 Bazen biraz yaratıcı muziplik iyidir. Neyse ki durum daha sakinleşmiş! 😇