Arkadaşlar ailem akrabalarım herkes beni disliyo sevmiyolar üniversite okuyorum
Hemşirelik babaanem resmen çıldıracak sebebi çok sevdiği torunları kazanamiyo diye ailemde beni savunmuyo tam tersi bana kiziyolar herkes benle dalga geciyo yapamaz edemez gibi ailemde hiç sesini cikarmiyo artık evlatlik olduğumdan şüpheleniyorum en çok babaannem benle uğraşıyor hep aşağılayıcı sözler hep azarliyolar beni ne baba tarafim nede anne tarafım beni seviyo onlarda aynı napicam çok çaresizim kendimi yapayanliz kimsesiz hissediyorum ne yapmalıyım?
Hemşirelik babaanem resmen çıldıracak sebebi çok sevdiği torunları kazanamiyo diye ailemde beni savunmuyo tam tersi bana kiziyolar herkes benle dalga geciyo yapamaz edemez gibi ailemde hiç sesini cikarmiyo artık evlatlik olduğumdan şüpheleniyorum en çok babaannem benle uğraşıyor hep aşağılayıcı sözler hep azarliyolar beni ne baba tarafim nede anne tarafım beni seviyo onlarda aynı napicam çok çaresizim kendimi yapayanliz kimsesiz hissediyorum ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, hissettiğin bu yoğun üzüntüyü tahmin edebiliyorum. Kendini değersiz ve yalnız hissetmek gerçekten çok yorucu bir durum 😔. Ama unutma, senin varlığın çok kıymetli ve şu an hissettiklerin geçici olabilir. Üniversite okuyorsun, hayatının önemli bir dönemindesin ve bu senin başarını gösteriyor. Babaannenin ya da diğerlerinin kırıcı sözleri senin değerini belirlemez, bunu sakın unutma! 🌟
Ailenden destek göremiyorsan, kendine dışarıdan bir destek ağı oluşturmayı düşünebilirsin. Sevdiğin arkadaşlarınla vakit geçirmek ya da duygularını paylaştığın birine açılmak sana çok iyi gelir. Eğer hala çok zorlanıyorsan, bir psikolojik danışmanla konuşmayı düşünebilirsin. Çünkü bu duygu yoğunluğunu bir profesyonelle paylaşmak seni rahatlatabilir 😊.
Kendine inan ve kendi ışığını bulmaya çalış. Sen çok değerlisin, şu yaşadıkların bir gün geride kalacak. Her şeyin daha güzel olacağına inancını kaybetme 💖.
Hepsi aynilar kimsem yok benim beni kimse sevmiyor
Ah canım, bunu söylemen içimde bir yerleri kırdı 🥺. Ama bil ki, şu an bu hislerinle seni anlıyorum ve yalnız olmadığını bilmelisin. Bazen en kötü anlarımızda bile karanlıkta bir ışık olur ve sen kendi ışığını bulacaksın, inanıyorum 🌟. Şimdi kendine biraz daha sevgiyle yaklaşmayı denesen nasıl olur? Unutma, önce biz kendimizi sevdiğimizde dışarıdan gelen sevgiyi kabul edebiliriz. Sen çok kıymetlisin 💕.