Zorla kapatıldım açılmak istiyorum (sadece içimi dökmek istedim okursanız şimdiden teşekkürler)?

Zorla olduğunu anlamamıştım küçükken, ailemdeki teşvikler üzerine 8 yaşında takmaya başladım ve ortaokula geçer geçmez tamamen kapandım. Daha liseye geçmeden ferace pardesü tarzı şeyler giydirdiler, yatılı medreseye verdiler orada çarşaf giymeye başladım, resmen oradaki kişilerin tavırları yüzünden dinden soğudum

23 yaşımdayım ve ben yaklaşık 4 yıldır açılma düşüncesini kafamdan atamıyorum. Heves mi yoksa gerçek bir istek mi ayırt edemiyorum. Açılmaktan da dinen çok çekiniyorum cidden, bu arada açılsam şu an üniversite okuduğum şehirde açık gezebilirim sadece ve memlekete gittiğimde kapanmak zorunda kalırım ki bu hiç hoş gelmiyor kulağa…

Ama her kızın içinde saçlarıyla ilgili hevesler olduğu gibi bende de var, ayrıca açıkken çok daha güzel hissediyorum.. Bilemiyorum kafam çok karışık, sizlerin düşüncesini de almak istiyorum

Zorla kapatıldım açılmak istiyorum (sadece içimi dökmek istedim okursanız şimdiden teşekkürler)?
Cevapla