Zorla olduğunu anlamamıştım küçükken, ailemdeki teşvikler üzerine 8 yaşında takmaya başladım ve ortaokula geçer geçmez tamamen kapandım. Daha liseye geçmeden ferace pardesü tarzı şeyler giydirdiler, yatılı medreseye verdiler orada çarşaf giymeye başladım, resmen oradaki kişilerin tavırları yüzünden dinden soğudum
23 yaşımdayım ve ben yaklaşık 4 yıldır açılma düşüncesini kafamdan atamıyorum. Heves mi yoksa gerçek bir istek mi ayırt edemiyorum. Açılmaktan da dinen çok çekiniyorum cidden, bu arada açılsam şu an üniversite okuduğum şehirde açık gezebilirim sadece ve memlekete gittiğimde kapanmak zorunda kalırım ki bu hiç hoş gelmiyor kulağa…
Ama her kızın içinde saçlarıyla ilgili hevesler olduğu gibi bende de var, ayrıca açıkken çok daha güzel hissediyorum.. Bilemiyorum kafam çok karışık, sizlerin düşüncesini de almak istiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer