2025 Türkiyesinde halen kadın erkek eşitliğini savunan kaldı mı?

Selam mikicanlar,

Öncelikle eşitlik adalet demek değildir bunu biliyorsunuz. Peki kalen kadın erkek eşittir diye çırpınanlara ne diyelim?

Kadın erkek eşit diye diye kadınları erkekleştirdik erkekleri kadınlaştırdık.

Bakın, bir çalışan kadın boşandığı zaman kocası işsiz, güçsüz, ayyaş da olsa nafaka bağlanıyor. Bu toplumsal normlara uygun mu? Böyle bir şeyi kabul ediyor musunuz?

Kadını erkek eşitliği kadını ezmektir.

2025 Türkiyesinde halen kadın erkek eşitliğini savunan kaldı mı?

#EşitlikAdaletDeğildir

2025 Türkiyesinde halen kadın erkek eşitliğini savunan kaldı mı?
Cevapla