Son yıllarda erkek kavramı aşağılık omurgasız kişiliksiz bir tanıma sığdırıldı ne yazık ki ! Bu beni çok rahatsız ediyordu son bir kaç aya kadar ta ki hemcinslerimin bu konuda hiçbir rahatsızlığı olmadığını fark edene kadar.
Bazıları kendilerini estetikle makyajla barbi bebeğe benzetiyorlar. Kezban gibi gezmelerine bende kabullenmek saçma olur. Normal düzeyde giyin karakterin yürüsün önden pahalıya aldığın parfümün değil
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Savunanlarda var
Çok şaşkınım şu an son yıllarda feminizmin eşitlik olduğunu gerçekten sindiren bir kadın fikri okuyorum 👏🏻
Ne demek. Olması gereken bu aslında ama bunu yanlış kullanan o kadar çok kadın var ki… ben bile sinir oluyorum artık düşünün
Son yıllarda erkek kavramı aşağılık omurgasız kişiliksiz bir tanıma sığdırıldı ne yazık ki ! Bu beni çok rahatsız ediyordu son bir kaç aya kadar ta ki hemcinslerimin bu konuda hiçbir rahatsızlığı olmadığını fark edene kadar.
Ben rahatsız oluyorum. Cinsiyetçiliği en büyük feministler yapıyor zaten. Erkek kadın diye bakıyorlar erkekse ezerim gözüyle hareket ediyorlar
Erkekler de rahatsız değil. Cinsellikten beyinleri sulanmış ondan (bazıları)
turkiyeden baska mizojinist ve androfobik insan dolu bi ulke daha yoktur herhalde
Hepsi bok
sende onlardan birisin
Bak kezban sende onlardansın işte. Ben feministleri ele alıyor isem erkeklerde böyle diyerek üste çıkamazsın
Mizojinistliğin anlamını öğrende gel kezo
neo-feministlere hiç saygım yok, hepsi ucube gibi geliyor gozume
Benimde. Amaçları eşitlik değil ayrıcalık.
onlar feminist olmuyor feminist eşitliği savunur işte bu yüzden feminist olmam sevmem
Feminizm kadın erkek eşitligi demek ama onlar kadınları üstün görüyo agaaaaaaaaaaaaaaa
Feminizmi de kezbanlar topluluğunu da kadın üstünlüğünü de şimdi şıktı
Esrar çekiyo onlar abla
Çünkü feministler kocayı bulana kadar feministlerdir aga.
Doğru dkfkskfkskfkdkc
Ben daha koca bulmadım ama ben feminist değilim
Aman olma çünkü bizim ülkede bir sürü çakma feminist var. Feminizmi savunup kendilerini barbi bebeğe benzetiyorlar
Bende sarışınım barbieye benzetirler ama böyle Kezban , ezik değilim. Hele ki pelinsu hiç. Boş bir karaktere sahip değilim dobrayımdır
Bazıları kendilerini estetikle makyajla barbi bebeğe benzetiyorlar. Kezban gibi gezmelerine bende kabullenmek saçma olur. Normal düzeyde giyin karakterin yürüsün önden pahalıya aldığın parfümün değil
++
Estetik istiyorsa karışmamam ama bazıları yaptırtmak için yapıyor
Estetik aga sistemin kadınlara dayattığı bir şey. Her yaşın bir güzelliği vardır. Kaz ayağının bile bir duruşu bir güzelliği var aga
Eşitlik istemiyoruz, ayrıcalık istiyoruz
Katılıyorum. Bunu iki cinsiyette yapıyor. Hepsi de mal
Yorumlara bakmaya geldim
Hg
Hoşbuldum
çünkü boşlar
Öylesine denk gelirsem yumruğu patlatırım. Acımam.
bana eşit haklar diye gelen her feministe eşit sorumluluklar diyerek püskürtüyorum
Zhxhzhhxc sorumluluklarda eşitlenmeli. Doğru.
değil mi :D eşit maaş almamız için eşit miktarda çalışmalıyız
+