Türkiyedeki feministlerden neden eşitliği savunmuyor?

Eşitlik işinize geldiği gibi sadece. Çoğu erkek parası yemekle meşgul. Madem güçlüler kendiniz çalışın. Neden çalışmıyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ay soru başlığı türkiyedeki feministler neden eşitliği savunmuyor* olacaktı.
Güncellemeler
+1 yıl
Böyle yamuk Kezban feminazi birine denk gelirsem gözünü morartırım.
Türkiyedeki feministlerden neden eşitliği savunmuyor?
Cevapla