Nasıl davranmalıyım ne yapabilirim akıl verin lütfen?

2 senelik evliyim evlendigim gunden beridir esimle aramı bozan tek kisi var oda esimin babası. tipki kaynana gibi davranan kendini biseu zanneden ve esimi yöneten biri. Telefonu açmazsam ya da cocugun fotograflarini ona gondermezsem kocamı arayip sikayet ediyor ve surekli karini doverim bak telefonu acmadi onu doverim bak fotograf yollamadi diye konusuyor. Bana geldiginde ise cocuga vurursan tokadi yersin diyor ben cok rahatsizim kocam duydugu halde kayıtsiz kaliyor ben bu adama haddini nasıl bildiririm 33 yasindayim cocuk degilim adamdan nefret ediyorum

Nasıl davranmalıyım ne yapabilirim akıl verin lütfen?
Cevapla