AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Yalniz yasamak tabiki... Ama herzaman aileni ara sor baglarini koparma
oyle yapiyoruumm
iki evim olsa biri yalnız biri aile :) ikisini de yaşadım , artıları eksileri yaşam tarzına bağlı değişiklik gösterir
Fark etmez şartlar ne gerektiriyorsa ben kendimi her türlü mutlu ederim :)
Aile ile yaşamının kıymetini çoğu kişi bilemez. Aile tabiki.
yalnız kalmak herşey için daha iyi. Bazı şeylere daha sağlam göğüs gerebilmek için. özleyince herkesi görebilirsin zaten yalnız yaşamak daha iyi sanırım.
yalnız yaşayarak rahat olmam korkunç biraz ailen hem seni korur hemde mutlu eder
Ailenin yerini hiç birşey tutmaz. İşten eve geldiğinizdeki o kalabalık ve sevecen ortam... benim için öyle daha iyi..
Erkekler yanlız yaşamalı. Kötü niyetli düşünmeyin;bu şekilde olması erkekler için çok daha hayırlı emin olun...
Yalnız yasamak tabi ki :) ama tabi bizimkilere cok uzakta olmicak onlara da gidebilicem aksam yemeklerinde flnn
9 senedır yanlız yaşıyorum sanırım artık ne onlar benımle nede ben onlarla uzun süre bırlıkte yaşayabılırız
neden abla?
1 sene daha ailemle sonra bekar.
Bekar yaşamak daha iyi gibi geliyor. Eğer disipli evini düzenli çevirip düzenlersen yani bence 10 numara.
Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık.
İkisinin de eksi lerini artılarını terazide tartsan gram farkı yok.
Aile tabiki canımdan çok seviyorum hepsini ayrı ayrı seviyorum sevmeye doyamıyorum keşke evleneceğim adam içgüveysi gelse ama çok zor :(
ailenin bütün fertleriyle degil ama sadece annemle yasamak isterim yanlız degil
Bence aile ile yaşama çok önemlidir. Ben ailem ile yaşamaktan çok mutluyum ama yalnızlık da gerekli. düşünmedim değil
yalnizligin ilk evreleri guzel :)
Her şey tadını çıkarana kadar :)
aynen aynen :D
:) :)
Eger düzgün bir arkadaş ortamın varsa her gün beraber takıldıgın kankaların varsa hani birde 3-5 tane konuştugun kız filan varsa bekarlıktan kralı yoktur ama yalnızsan şu hayatta yaşayamazsın tek gine
Yalnız yaşamak çok zor bugünün şartlarında. O yüzden aileyle yaşamak daha iyi
Ben 17 yaşımdan beri ailemden ayrı yaşıyorum. o kadar alıştım ki artık izinlerde bile rahatsız oluyorum. En güzeli kendi hayatını yaşamak karısanin yok oh mis kafan rahat. Hiç gerek yok aile yanına.
Tabi ki yalnız olmak.. Aile nereye kadar senle beraber olabilir ki
olabildigi yere kadar :)
Onların bizden ayrı olarak yaşaması onların hakkı bence
onlar bu hakki kullanmak istemiyo genelde
bence istiyolar
salya sumuk aglaayarak, arada cik gel diyerek mi? :)
bizimkiler ağlıyo ancak kefiyleri yerinde olduğu bariz
Zaten zamanla öyle ya da böyle yollar ayrılacak hazır böyle bir şansın varken aileyle yaşanmalı bence:)
Uzun yıllar yanlız yaşadım hayat gereği bu yuzden yanlıs yasamak derim, alışkanlıktan olsa gerek ama cokta kolay degil aile ortamı bayıyor moruk
Maddi durum iyi olsa ev araba olsa bole yanliz yasamak isterim evlenmek. bile istemezdim
Kimse yalnızlığı sevmez seviyorum diyende yalancıdır ilerde ailemle yaşamam o ayrı sebebi kızı nereye atıcaz :D
yalnızlık is my girl :D 2 senedir yalnız yaşıyorum ve bunun faydasını bikaç ay sonra fark ettim pişman olmazsın
İnsan yanlızlığı isterse kalabalıktada yanlızdır,,,,,, soruna gelince aile tabi zorlukları gectim güler yüzleri yeter
eğer aylık 10 bin tl maaşım olursa yanlız yaşamak tabi qmk
aynen oyle abi aslinda :)
Aileye yakın bir yerde yalnız yaşamak gibisi yok ;)
Aileyle yaşamak daha güzeldir her koşulda, yaşadığım için biliyorum..
katiliyorum yalnizlik cidden zor
Yalnızlık candır.
*Sorumluluk yok ya da çok az
*İstediğini yapmakta özgürsün
*İfade vermem zorunda değilsin
*Yanlızlığın yanında bir de araban varsa tadından yenmez
yalnız yaşamak ama haftada 1 kere bile olsa görüşürüm ben özlerim hemen :))
yalnız yaşamak tabikide. kendi ayakların üstünde duruyorsun sonuçta
Yalnızlığın ne demek olduğunu bilmeyip üstüne yalnız yaşamak isterim diyenlere hayret kalıyorum
yanlız kalmak en iyisidir her türlü derdine iyi gelir kafan rahat olur huzurlu olursun
ben uzun zamandır tekim bir sorun olmuyo ama evim büyük oldugu için sadece cıkıyo sorun
Evlen boylece ailenden uzak ama kendi aien olur, yalnizda olmasin sevdigin yaninda😊
evlilik mi agzina sorar misin ne konusuyomus :D
Sordum diyor bu en iyisii :D
yok yok daha olmaz, olmasin, olmamali :D
Olur olur kacmaa oyle:D
olmaaaaaaz ben aslinda yalnizligi seviyorum ya niye boyle bisey sordum ki agsfs :D
Hee atma oyle simdii, yalnizken uzuluyorsun evlensem falan keske diyorsundur:)
sacmalaama ne evliligi, o sorumluluk icin cok ama cook erken :)
Peki ilerde o zamann, inatci:)
Aileyle yasamak diyorum herzamn yaninda sana destek oluyorlar biraz kuralci olsalarda yinede yalniz yasamaktan iyidir.
aileyle yasarken de kurallarim yoktu benim o yuzden aile diyorum ben de zaten :)
Aileyle birlikte yalnız yaşamak...
farkli bir yaklasim :)
1 haftadan fazla oldu evde tekim :D evi temizlemek zor kanka bide benim gibi beceriksizsen yemekte sorun harici süper 👍
can sıkıyo bir sure sonra kanka yalniz:D
Bilmem alışkınım :D arada arkadaşlarımda geliyor iyi böyle yav :D çarşamba günü anacuğuum geliyor ama :D
o zaman sorun yok :D
bazen yalnız kalmak bazen aileyle yaşamak duruma göre :)
yalnız yaşıyorum çokta keyifli karışan yok yaşasın özgürlük :)
Aileyle yaşayıp da yalnızlık hissetmek ; En Zoru !
yalnız :) istediğim gibi yaşarım arkadaşlarım bize kalmaya gelir karışan olmaz :)
sıkılican bir sure sonra ondan da :)
kafam rahat olduktan sonra :D
Yalnızlık hoşuma gidiyor. İnsanlar sıkıyor artık. Aile olarak değil genelde böyle. Sevdiğim insanla yalnız kalmak istiyorum.
Ailemi kaybedblrm ama kndi benlğm ölene kadar bnle, o yüzdn kaybetmektn krktğm ailem ön planda
Aile daha iyi sonuçta ögrenciysen cebinden çıkan parayı düşünme olayı azalıcak aile yanında
145 m² 3+1 ebeveyn banyolu evimde tek başıma yalnızlığın keyfini çıkarıyorum hayat budur.
Aile ama herkesin ayrı bir evi olmalı bence arada kaçıp kafa dinleyeceği :)
Ben yalnız yaşamayı severim fakat ailemide ziyaret ederim.
yalnız yaşamak daha iyi, insan daha çabuk olgunlaşıyor. hayatını idare etmeyi çok daha kısa sürede öğreniyor.
Yalniz yasamak ailem baskicii sıkıcı bir aile degil ama yalniz yasamak tercihimm.
aynisi bende de var, o yuzden iyi degil
Ailemle de olsam rahatim ayri yasasam da sansm ki ailem sorunsuzca yurt disinda bile tek yasamaa bir sey soylemez guvenir yapabilecegimr ama bilmem ya:))
ne guzeeel :)
yanlızlık nereye kadar ikisindednde biraz olsun.
yalnizlik biraz fazla olsun ama ailedeki konfor ve rahatlikta olsun cok mu sey istiyoruz :D
aslında fazla istiyoruz çaktıma hiçte fazla değil yanı :D
hahhaa bozuntuya vermedigin icin tesekkur ederim :F
:) :)
Yanlız yaşamak, ihtiyacı oldukları zaman yanlarında olman yeterli.
yalnız kalmak istiyorum.. hemde bir an önce
bunalimdayiz sanirim
Yanliz yassamak tabiki
yalniz :)
Aile guzel bir sey ama bazen cok skıyolar ama olsun sicak yemek sorumluluk gecim derdi falan yk aile :)
Evlenene kadar aile sonra zaten kendi evinde o rahatligi yasarsin
offf yalnz yaşamak isterdm ya ailemle artk anlaşamıyorm herşeye karışıyolar konuşuyolar bıktmmm
yalnizken de off ailemi ozledim ya demeyesin :)
özlersem giderm görürm ama brlkte yaşamak zor geliyooo
:(
Alone... En iyisi yalın kalmak :D
Ailemle yaşamayı tercih ederim
Şerefsiz bir ortamda tek başına kal daha iyi