- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılyalnız yaşamak daha iyi ailem kötü insanlar değil ama bence herkesin kendi yaşam alanı olmalı kafanı dinleyebileceğin bir evin olmalı avrupa ülkeleri bu konuda iyi 18 yaşı geçen her insana devlet ev veriyor çalışsan da çalışmasan da geçimini sağlaman için devlet para veriyor süper hayat
333 Yorumla- 1 yıl
@SentzzzxX buraya tatile gelen tanıdıklarim akrabalarım var hepsi böyle yaşıyorlar birde tatile geliyorlar yan gel yat bizim ülkede parası olmayana öl diyorlar
- 1 yıl
Hangi avrupa ulkesi orası ben oraya taşınayım ya?
- 1 yıl
ingiltere öyle
- 1 yıl
Bizim bulgaristan aclıktan ölüyor valla almanya desen cok kagıt cok evrak cok ugraş var ama paranla gider evraklarını halletirirsen kendi evini alıp her ay odeyebiliyorsun
- 1 yıl
Almanya da tanıdıklarım var iyi hayat yaşıyorlar biri hatta evimdeki perdeler eskimişti devlete yazdım diyor perde parasını vermiş ya şaka yapıyor sandım yok eşyalarımızı bu şekilde değiştiriyoruz dedi evrak işi çokmuş orada evet
- 1 yıl
@SentzzzxX buradaki insanlık dışa ortamlardan şikayetçiyiz sence avrupa buradan daha mı iyidir orada yaşayanlar insanları tanıyorum ruh hastaları yalnızlıktan kafayı yemişler tuhaflar
- 1 yıl
Kız haklı ama çekyada yaşayıp büyüdüm orası için gecerli degil. Çekler cok anlayışlı misafirperver acık goruşlu cok saygılı insanlar.
- 1 yıl
Avrupalılar zaten türkiyede bu olaylar yaşanır ve ekonomi cokukken hiç kiskanmıyor zaten ama kızın demek istediği mesela almanlar cok sert donuk insanlar hiç misafir perver degiller ve cocuklarıyla hep arakarı bozuk katıksız yalnız yaşayıp yalnız ölüyolar
- 1 yıl
Fransizlar italyanlar ispanyollar meksikanlar çekler slovaklar iskoçyalılar ve de hintliler cok cok samimi konuşkan acık goruşlu saygılı insannlar yani benim arkadaş oldugum tanıdıgım insannlar oyleler en azından
- 1 yıl
+çekyada ki Türk arkadaşlarım da cok faklılar acık goruşluler yargılamıyolar
- 1 yıl
şimdi neredesin peki
- 1 yıl
Şu an bulgaristandayım yeni yılı ailemle gecirip donecegim çekyaya
- 1 yıl
iyi vakit geçirirsin umarım
- 1 yıl
@SentzzzxX türkiye
- 1 yıl
@yeppudaa01 sagolasın
- 1 yıl
- 1 yıl
Anlamıştım adanalı oldugunu
- 1 yıl
01koymuş adının yanına😅🤷🏻♀️sen nasıl bilemedin asıl
- 1 yıl
kadının zekası işte :D
- 1 yıl
Adana tehlikeli diyemem her şehrin belli yerleri tehlikeli olabilir tutup ben conoların içine gidersem tehlikelidir mutlaka ama orada ne işim olacak cok güzel nezih yerler var adanada bir barajımız var güzel biryerde otursan deniz gibi manzara önünde zengin yeride var fakir yeride her şehirde olduğu gibi
- 1 yıl
@SentzzzxX yani kadınlar daha zeki canlılardır kabul etmek gerek
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılaile her seye burnunu sokmuyorsa sana destek olursa güzel ailemle yaşıyordum burnumdan geliyordu yorgun argın işten geliyorum sıcacık bir yemek olmuyordu yine işten geliyorum eve duş alıyorum vay efendim neden duş alıyorsun (Kiminle yattın) adet olursun o adet değil yerleşme kanaması kendi bizi ana gibi denize götürmedi en son 23 -24 yaşında gitmişim denize aradan 10 yıldan fazla geçmiş nişanlım hepimizi denize götürmek istedi annem ve kardeşim gelmek istemedi sonra kıyameti kopardı sen dul o dul (benim ilk eşim öldü eşimde ilk evli olduğu şahıstan boşanmış) siz nasıl denize gidersiniz diye şimdi 2. eşimde öldü ailemin yanına dönmek gibi bir planım yok burnumdan getiriyorlar çünkü özelliklede annem
36 Yorumla- 1 yıl
Acaba eşlerinin ölününün ailenle bir lakası olabilir mi? Aileden aileye cok gatk bar maalesef bir insan cocuguna nasıl bunları soyleyebilir ya cok uzuldum ccuklıgunu yaşayamamışsın resmen☹️🥲
Cevap sahibi1 yılhayır öyle bir şey eşlerimin ölümü ile alakası yok 1. trafik kazasında 2. hastalıktan öldü ama haklısın çocukluğumu yaşayamadım onun için Allah yine başımdan eksik etmesin ama sevmiyorum annemi
- 1 yıl
İnşalllah güzel bir evlat nasip eder sana allah yaşayamadıgın cocuklugunu evladınla yaşar ve cok iyi bir anne olursun da annene annelik nasıl olur ogretmiş olursun allah sana en hayırlısını nasip etsin♥️
Cevap sahibi1 yılamin herseyin hayırlısı ne güzel bir dua bu böyle yeminle gözlerim doldu 🥲🥲🥲
- 1 yıl
Kalbi gonlu güzel insan kalabilmişsin annene ragmen hayatımda ettiğim en içten dua olabilir bu sana ettiğim🙏♥️
Cevap sahibi1 yılamin amin amin Allah razı olsun
İnsana göre değişiyor bence. Bazı aileler çok baskıcı, çok yoruyor ve psikolojisini bozuyor çocukların. Bazı ailelerse arkadaş gibiler. O yüzden duruma göre değişiyor.
10 Yorumla
1 yılHer ikisinin de avantajı ve dezavantajları var tabi ama ben şahsen tek yaşamak derim.
Tabi evli olsaydım o zaman aile derdim zira o zaman ailem anam babam olmazdı karım olurdu.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılyalnız yaşamak.
10 Yorumla
1 yılşu an aile ile yaşam var hocam alt iş yeri üst ev iki sene kadar sonra ikinci eve geçmeyi düşünüyorum gelecek sene son şans 27 sonrası askerlik yok malum 2025 de bunu halledip eve geçmeyi düşünüyorum işlerden pek fırsat olmadı eve de askerliğe de sağlık sorunu da kalmayınca gitmek gerekiyor artık :)
12 Yorumla- 1 yıl
Hayırlısıı be a
- 1 yıl
Hazır halde ev zaten ölmeden gelirsem geçerim 😄
1 yılBu soruyu defalarca sormuştum kendime 🤔 bir süre sonra evde düzen olmayınca ve evde rahat olamadığını hissettiğinde arayışlara başlıyorsun. Bence ayrı eve çıkmanın avantajları olduğu gibi dezavantajı da var ben şu an kendim ayrı evde yaşıyorum kendi yaşam alanım ve kendi kararlarım. Mutlu muyum tabi ki 😎 ama insan bir süre sonra inan sıkılıyor. Bir ev arkadaşı ya da ne bileyim eve girmek istemiyor. Bunları yaşıyorum ha atmıyorum kafadan 😁 ama değer mi elbette değer. Aklında takılan sorular olursa sorabilirsin. Elimden geldiğince yaşadığım tecrübeleri aktarırim
20 YorumlaYalnız yaşamak en iyiyisi.
Zaten üniversite ayrı şehirde okumuşsan tekrar ailenin yanına gitmek daha zor oluyor. (Ailenle sorunum da yok şükür lakin belli yaştan sonra olmuyor)
Son 5-6 yıldır yalnız yaşıyorum
Yalnız yaşamanın sorumlulukları var yapabilen için yalnız yaşamak en iyisi.10 Yorumla
1 yıl13 yaşında polis kolejine girdiğimden beri ailemden ayrı yaşıyorum. Çok muhabbet tez ayrılık getirir. Çok da yüz göz olmaya gerek yok. İnsan hayatındakileri kendi seçmeli, sırf kan bağı var diye niye benim hayatımın merkezinde olsun ki 😂
160 Yorumla- 1 yıl
Bu yolda devam
- 1 yıl
Sonuna kadar😂
- 1 yıl
Bundan koca da olmaz
- 1 yıl
Yok be nerde mümkün değil. Ne koca olur ne baba😂. Ama bi dk onu ben seçecem o mecburi değil ki. Belki olur büyük konuşmamak lazım.
- 1 yıl
Yok yok sende olmaz, olmasın da 😉😉
- 1 yıl
Amaaaan benden de olmayıversin o zaman 😂 herkesten olacak diye bi kaide mi var.
- 1 yıl
Kesinlikle yok 🤞
- 1 yıl
🤞😊
- 1 yıl
Valla mı, yaa bak utandım şimdi🙈😂
- 1 yıl
Tatlı görmesek neyse 😂😂
- 1 yıl
Tövbeeee. Neyimi beğenmedin kız sen de. Hayır diyelim ki değilim. Yalandan tatlı desen ölür müsün.😂
- 1 yıl
Ölürüm 😂😂😂
- 1 yıl
Ölme tamam ölme. Tatlı değilim zaten zehir gibiyim. 😂 Olmaz olsun benim gibi herif. Rahatladın mı 😂
- 1 yıl
Ohhhh hemde nasıl heee
- 1 yıl
Bu nasıl bir düşmanlık böyle ooooo tüylerim ürperdi 😂😂😂 hayır hak etsem gam yemiycem.
- 1 yıl
Hak etmedigine kim karar verdi 😂😂😂
- 1 yıl
İnsanı kendinden şüpheye düşürüyorsun ha. Hadi önce lovebombing sonra gasliggting olur anlarım da 😂 yekten de manüplasyon yapılmaz ki😱
- 1 yıl
Hahahah ne bambik 😂😂😂😂
- 1 yıl
Ula arkadaş ne makaracısın var ya sizin yüzünüzden KS bağımlılık yaptı 😂😂😂
- 1 yıl
Susayım mi yani ayrıca şu KS de bulup bulabileceğin en makara insanimdir 😂😂😂kimseyle. kiyaslanmaz
- 1 yıl
Yok susma şu günlerde gülmeye ihtiyacım var 😞 farkında olmadan büyük hayır işliyorsun. Hayır fark etsen onu da yapmazsın 😂😂
- 1 yıl
Yok hayır severim 😂😂ama beleşe değil Allah ne muradın varsa versin de 😬😂😂
- 1 yıl
Muradını bilmeden demeeeem yok öyle üç kuruşa beş köfte 😂
- 1 yıl
Aaa herife bak beleşe gülüyor dudağın mi asinacak
- 1 yıl
Yaaa etme bulma dünyası işte. Aşınacak tabi 😂😂😂
- 1 yıl
O zaman ben gideyim soru sahibi ağzıma sçmadan 😂😂
- 1 yıl
🤫🤫🤫çok ayıp 😂😂👋 hadi hadi ettim bu arada duanı 👋👋
- 1 yıl
Teşekkür ederim Allah razı olsun mümin kardeşim 😂😂😂ayıp yatak da olur abiii
- 1 yıl
Hiç boşun yok 😂😂 o ne olduğuna göre değişir de neyse😂 şu fatmasadık ın peşini bırakalım sorduğuna soracağına pişman oldu👋 amin ecmain bu arada 😉
- 1 yıl
Bence de o halde baska yol bulucam 😂😂😂
- 1 yıl
Sen var ya işin gücün makara ama çekirdek gibisin😂 başladı mıydı çenen yorulana kadar durulmuyor. 😂
- 1 yıl
Tamam be sanki naptim 😂😂😂
- 1 yıl
Hadi hadi sözün basiti aptala anlatılır. Sen biliyorsun kendini😉😂😂👋
- 1 yıl
Çok sıradanmisim @Hızlırecep nasıl üzüldüm 🥺
- 1 yıl
@colorfulpeople sen bana demedik laf bırakmadın. Şimdi recep gel oldu be ne güzel İstanbul 😂😂 ama ben biraz kıskançlık sezdim sanki 😉
- 1 yıl
@colorfulpeople gerçekten mi üzüldün kız yoksa😭 kimmiş sıradan hepsini sıradan geçirirsin 😂 sende bu dil varken
- 1 yıl
Ayol noluyo noluyo bırda bol sohbetler donuyormuş bi ben eksiğim xkkzllss
- 1 yıl
Ooo sen nerelerdesin biz rengarenk muhabbetin belini kırdık burada çok şey kaçırdın 😂
- 1 yıl
Yaaa🥹😅özet yok mu özet
- 1 yıl
Özeti çok yavan olur ya. Güldük eğlendik 😂 ama incelikler detayda. Yok işte benden bişey olmazmış nasıl bi herifmişim falan lisanı münasiple anlatıldı. Bi de tatlı mıymışım değil miymişim öyle bişey 😂
- 1 yıl
şu an ya böbreklerim tehlikede ya da gerçekten çok tatlıyım 😂
- 1 yıl
@Hızlırecep nasıl üzüldüm bilemezsin basit olamamak için hanimefendiden ders Alicam 🤣🤣AAA kıskançlık mi o da ne sanki benim kiskanmis gibi bişi mi yok yok ya olur mu hiç basit olan benim 🤣🤣🤣🤣
- 1 yıl
😂😂 bomba gibi döndün gene. Tabi insan eksiklerini tamamlamalı 😜
- 1 yıl
Elbette kesinlikle tavsiyeleri dinleyeceğim of bir türlü kendime gelemedim ondan geç kaldım kusura bakmayın ne yapmalıyım basit olmamak için 🥺ağla ağla sen beni bir gör gözlerim şişti
- 1 yıl
😭😂😂 o konuda yetkin olan ben değilim. Ben anca şöyle bir yorum yapabilirim. Bu Çinlilerin hepsi sıradan birbirine benziyor. Anca böyle yüzeysel. Ben de diyorum KS eski televizyonlar gibi siyah beyaz kaldı nerde renkler. Ağlamaktan mıymış.
- 1 yıl
Evet çok ağlamaktan 🥺🤣🤣peki sen sus ve izle değişimi mi 😬😬😬
- 1 yıl
Tamam sustum 🤐 merakla bekliyorum 😉
- 1 yıl
🤣🤣🤣😬bende herkes basitliğine göre konuşsun
- 1 yıl
Sen susamazsın gibi geliyor bana ama 😂sustum 🤐
- 1 yıl
Herkes haddini bilicek bende biliyom🤣🤣
- 1 yıl
Ben senin laf yetiştirmek konusunda haddin sınırın yok🙀 varsa lafın yapıştır geç yapıyorsun😂gerçi çoğu öyle basit laflar değil ama. senin karşındakinin vakti geldiğinde susmayı bilmesi gerek😂 ben şahsen akıllı sayılırım susacağım yeri bilirim biraz 😉
- 1 yıl
Hahajaj 🤣 korkuttum mu o kadar yaa
- 1 yıl
Akıllı adam yeri geldi mi korkacak 😂
- 1 yıl
🙃sen olmuşsun 😂😬
- 1 yıl
Eyvallah 😎😂
1 yılyalnız yaşayınca hiç yalnız kalmadığımı farkettim anlarsın ya arka kapı yani 😉
111 Yorumla- 1 yıl
O meşhür 3lu mü?
- 1 yıl
yok birini kaybettik
- 1 yıl
Uc harfli oldu 2 hafli cözlöçs
- 1 yıl
Erkekler yalnızlığa kolay alışır mı sorusunu soran gizli üye sensin demek
- 1 yıl
Ne?
- 1 yıl
Üstteki yalnızlkla ilgili soruya cvp vermiştim erkeklerin 3'lü yaveri vardır diye. Şimdi sen de o meşhur 3'lü mü dedin. Ne oluyor anlamadım
- 1 yıl
Ben uc harflilerden bahsettim kanka 1C 2İ 3N (cin)
- 1 yıl
Cinler ne alaka ya
- 1 yıl
Arka kapı dedin ya yalnız kalmıyormuşsun aklıma sadece paranormal olaylar geldi
- 1 yıl
Sen neyden bahsediyordun ki?
- 1 yıl
karı kız karı kız al işte bütün gizemi büyüyü bozdun daha da kimse gelmez artık
1 yılKedilerim ile yaşıyorum aile yaşamayı yıllar önce bıraktım
12 Yorumla- 1 yıl
Kaç kediniz var
- 1 yıl
5 idi 2 kaldı
1 yılKüçükken hep tek başıma özgürce yaşayayım diyen taraftaydım lakin büyüdükçe ailemin gözlerine her baktığımda onlar illaki bir gün öleceği için onlara daha da bağlanıyorum tek başıma yaşayıp napayım sevdiklerim g
hâla hayattayken onlarla vakit geçirmek sonuna kadar tercihimdir.10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. İkiside bir tercih meselesi kimisi ailesi ile yaşayabilir sorunsuz güzel olan bir şey ikincisi ise ailesi ile sorunludur pek anlaşamaz oda bir seçimdir yani ikisi de olur diyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.
1 yılBen hem yalnız yaşıyorum ama ailem beni hiç yalnız bırakmazlar evimi çok seviyorum biraz ekonomik olarak zorluyor kira faturalarım falan ama senelerdir tek başıma üstünden geliyorum
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılAileyle yaşamak ama benim ailem bana çok müdahale edecek bir aile değil ve aile içi ilişkilerimiz kuvvetli. Bu kişinin ailesinin ona karşı tutumuna göre değişir
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 594 cevap paylaştı. Yurtta yaşadım, ev arkadaşıyla yaşadım, yalnız yaşadım, aileyle yaşadım, eşle yaşadım. En güzeli yalnız yaşamak...
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 1 yılYurtta yaşadım, ev arkadaşıyla yaşadım, yalnız yaşadım, aileyle yaşadım, eşle yaşadım. En güzeli evlilik
10 Yorumla Aile ile yaşamak güzeldir ama belirli bir yaştan sonra aile ile yaşamak insanı yorar kadınların hormonel değişimleri gibi erkeklerinde duygu değişimleri vardır bu yüzden yalnız olmayı seçer insan oglu
10 Yorumla
1 yılUzun bir süre yalnız yaşadım, şimdi annemle yaşıyorum. Yalnız yaşamak zor, kendini özgür hissetsen bile. Aile ile yaşamayı tercih ederim.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılAileye yakın evin olacak istediğin zaman aileni görmek üzere yalnız yaşayacaksın 👍 aynen benim yaptığım gibi.
10 Yorumla
1 yılHem yalnız hem annemle yaşıyorum. Benim için fark etmiyor. İnsan sevdiğinin evdeki varlığından rahatsız olmaz
10 Yorumla
1 yılYaşamanın kendisi zor yalnızlık güzel kafana göre zor yanı hastalanınca önüne bi tas çorba koyacak birinin olmaması
10 Yorumla
1 yılYanlız yaşamak hayatıma karışan insana kin besler nefret ederim
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 315 cevap paylaştı. Yalnız da güzel ama daha güzeli Baba ve baba tarafını gömüp anne ve kız kardeşle yaşamak 😛
20 Yorumla
1 yılAyrı ev kesinlikle, ailemle yaşamak istemiyorum inşAllah ayrı eve çıkabilirim.
22 Yorumla- 1 yıl
Sen bu gidişle hiç bir yere çıkamazsın guzelim
- 1 yıl
@Süleyman46guney görürüz bakalım
- Aile & Toplum konusunda 708 cevap paylaştı.
1 yılBir odan varsa ve işine çok karışmıyorlarsa aile ile
20 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yalnız yaşamak derim. Aileyle yaşamak bir yaştan sonra olmuyor.
20 Yorumla
1 yıl2 side değil, kendi kuracağım çekirdek ailemle yaşamak istiyorum.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılYalnızlık bir yerden sonra sıkar beni. Aileyle yaşamak daha cazip duruyor
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılİkisinin de artı eksisi var ama kesinlikle ailenle yaşamak
20 Yorumla Yanlız yaşamak daha güzel ama aile bunun bir firar olduğunu düşündüğü için sıkıntı
10 Yorumla
1 yılYalnız yaşıyorum. Çok insan çok sorun, az insan az sorun böyle iyi
10 YorumlaYalnızlık diyorum 4 yıl yalnız yaşamış ve şuna aile evinde olan birisi olarak
10 Yorumla
1 yılYalnız yaşıyorum farklı bir şehirde kafa rahat
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı. Yalnız yaşıyorum ama bir hayat arkadaşı şart ve elzem.
10 Yorumla
1 yılAilemle yaşıyorum ve tercih ediyorum her yönden her zorluğu beraber aşabildigimiz için
10 Yorumla
1 yılEğer ailenle anlaşıyorsan aile ile yaşamak güzel şey bence
10 Yorumla
1 yılAilem benden uzak 1 buçuk saat felan yanlız yaşiyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
1 yılAile aslında güzel ama zor durumda bırakınca olmuyor tabiki o yüzden yanlız olmak
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılYalnız yaşamak
Bir müddet insan ailesinden bunaliyo
Kendi adıma konusuyorum
10 Yorumla Yalnız abi aile evinde yaşanır mı hiç Zkdjdxnxndjsjdjck
Şimdilik aileyleyim diyelim10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Bazen yalnız olmak iyi olsa da bazende can sıkıcı olabiliyor.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 960 cevap paylaştı. "Yaşamak için ihtiyaç duyduklarımız kadar zorunluklar da vardır."
10 YorumlaAileyle yaşıyorum ama çalışıp belli bir maddi güç elde edince yalnız yaşamayı düşünüyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Hayırlı sı
Yaşa bağlı belli bir yaştan sonra aile yanı zor olur
10 Yorumla
1 yılEşim ve kızımla.
Ama bekarken ki ailemden kaçarak uzaklaştım ve mesafeyi daima korudum.
10 YorumlaAile herşeydir ama yalnız yaşamakta çok iyi kararsızım 😒
10 YorumlaYalnız yaşamak benlik değil sanırım en kötü evcil hayvan sahiplenirim herhalde 🤔
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Aile ile yaşadığım için Aile diyorum. Konfor alanım arşlarda çünkü.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yalnız yaşamanın huzuru aile ile yaşarken ki yemeğin güzelliği ikisi beni çok yoruyor
10 Yorumla
1 yılYalnız yaşamaktansa ailemle yaşamak daha rahatlatıcı..
Yalnız yaşamanın özlenicek bir yanı olduğunu düşünmüyorum şahsen.
Ama elbette yazarında dediği gibi "kendine ait bir oda" olmalı tabiki.20 Yorumla5 yıldır yalnız yaşıyorum tabiki eksisi de var ama artısı çok bana göre , sorumluluk alamayacak kişiler bence hiç çıkmasın ayrı eve gerçekten masraf bitmiyor faturası evin gideri kirası, gerçekten yapabileceklere tavsiye edilir 😅😊
20 Yorumla
1 yılYani aileme yakın yerde ev tutarım ama yalnız yaşamayı tercih ederim.
22 Yorumla- 1 yıl
Bu bayagı mantıklı
- 1 yıl
Teşekkür ederim
Yalnız yaşamak biraz korkunç, ama aile ile yaşamak daha korkunç.
25 Yorumla- 1 yıl
Evet Türkiyede yalnızz yaşamak ürkünç bir kadın için
- 1 yıl
Bir erkek tarafından tc edilerek kfm kesilerek öldürülmekktennse uc hatfliler tarafından carpılarak ölmeyi tercih ederdim ben bizzat
1 yılAilemle yaşıyorum. Bazen zor oluyor ama yine de iyi ya ben yalnız sıkılırım. Ama kardeşimle yaşamak güzel olabilir mesela sadece
04 Yorumla- 1 yıl
Sen tek misin
- 1 yıl
Ailemmle ama yeni yıldan sonra kardeşimle hep hayalini kurdugumuz gibi
- 1 yıl
Ne güzel
- 1 yıl
Darısı naşımıza
Gizli Üye(36-45)1 yılTürkiye'de kadınlar erkeklerin yobazliğindan , evli kadınların dedikodusundan yalnız yasiyabiliryor muydu ya? . O kadar
10 Yorumlaeger saglikli iliskiler kurabiliyprsaniz kesinlikle aile buyuk rahatlik hem maddi hem manevi ama aile saglikli degilse yalniz yasamak ruhsal olarak herkese daha iyi gelebilir
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAklın varsa ekonomik özgürlüğünü eline al aile senin özgüvenini düşürüyor
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 638 cevap paylaştı.
1 yılAçık arayla yalnız yaşamak diyorum. Özgürcü bir ruh halim var ve buna hitap edecek en güzel şey yalnızlık
00 Yorumla
1 yılYalnız yaşamak Sevgimim evlenelim diye ensemde boza pişiriyor ama kendinde yalnızlığı çok seviyor, Bilse evlensek herşeyin büyüsü bizulacak
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Vallahi 44 olacağım aile ile yaşayan biri olarak aile ile yaşamak derim.
10 Yorumla
1 yılher ikisinin de tadı başkadır. ama yalnız yaşamak tercihin olabilir. canın sıkıldıkça ailenin yanına gidebilirsin.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. yalnız daha iyi ben uzun yıllardır yalnız yaşıyorum.
10 YorumlaAilemle yaşamaktan mutluyum
10 Yorumla- Devamını Gör (151)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer