32 yaşında bekâr bir kadın olmak hakkında yorumunuz?

32 yaşındayım yüksek lisans mezunu meslek sahibi genç bir kadınım ama evimde huzurum yok hâlâ beni kontrol edemediklerinde işlerine gelmeyen durumlarda aile evinde itilip kakılıyorum hakaret işitiyorum sorunlu bir kardeşim var dolayısıyla okul hayatım hep çok iyiydi ama benim öncelikli isteğim aile kurmaktı çok çabaladım ama olmadı şimdi 32 yaşında işsiz, kilo almış bekâr genç güzel bir kadınım ve çok yorgunum mutsuzum. Kendime ait bir odam bile yok çok şükür ama bazı şeyler artık daha çok ağrıma gidiyor sizin o taraftan nasıl görünüyor bu durum merak ediyorum ben sağlıklı düşünemiyor muyum bu ara merak ediyorum

32 yaşında bekâr bir kadın olmak hakkında yorumunuz?
Cevapla