Dolmuşta giderken eski lise arkadaşını gördüm moralim bozuldu?

Merhaba Arkadaşlar. Herkese mutlu günler. Dolmuşta lise arkadaşım bana beni tanıdın mı dedi tanıdım dedim. Yanına otururum dedim. Neyse bana sen hiç evlenmedin mi? Söz Nişan da mı olmadı mı gibi laflar etti. Hayır ben daha çok iş sahibi olmak istedim dedim. Kardeşin ne yaptı o evlendi dedim. Kahkaha attı çok sinirlendim arkadaşlar. Kendide eşi ölmüş tek başına yaşıyor çocukla. Hayat sadece evlenmekle bitmiyor arkadaşlar. Ben lise yıllarında geleceğimi düşünürdüm dedim. Bütün kızların aklı evlenmekteydi dedim. Bana diyor ki kuran kurdu yuvasını diyor. Zaten bu kızı hiç sevmezdim lise yıllarından. Keşke yanına hiç oturmasaydım arkadaşlar. Görüşleriniz?

Dolmuşta giderken eski lise arkadaşını gördüm moralim bozuldu?
Cevapla