18 yaşındayım neden hayat bana bu kadar zor?

18 yaşındayım buradan birine platonik oldum fakat çirkin olduğum için hiçbir zaman açilmicam sevilmicem de çünkü cidden tipsizim bir nebze olsun güzel olsaydım belki bir açılma şansım olurdu onun dışında da akademik anlamda başarısızim akranlarıma göre çok geride kaldım her şey üstüme üstüme geliyor muhafazakar bir ailenin çocuğu olarak dünyaya geldim herseyim kısıtlı çoğu kez hata yapıyorum bu aralar o kadar yorgunum ki yataktan hiç çıkmıyorum depresyondayım hiç konuşacak kimsemde yok ne yapcam bilmiyom stresten yıpranmış durumdayım.

Güncellemeler
1 yıl
Çok yoruldum 😭😭😭
Güncellemeler
11 ay
Cevap lütfen 😭😭😭
18 yaşındayım neden hayat bana bu kadar zor?
Cevapla