27 yaşımda çöktüm, neden hayat bu kadar zor?

Gerçekten neden zor, neden bir şeyler elde etmek zor?

Çalışıp, çabalayarak üniversite bittikten sonra, sifır 4 dükkan, 1 araba, 1 ev alabildim.

Her gece stresten uyuyamıyorum.

Benim yaşıtlarım, kafelerde, sinemalarda vs.

Hayat çok yordu beni...

Anne- babamda yaşlandı. Onlarada yardımcı olmam gerek, kardeşlerim var daha...

27 yaşımda çöktüm, neden hayat bu kadar zor?
Cevapla