Bugün doğum günüm… Yeni bir yaş daha. Sence insan doğum gününde geçmişi mi kabullenir, yoksa geleceğe mi hazırlanır?

Bugün doğum günüm… Herkes kutluyor, yeni yaşın hayırlı olsun diyor ama içimde başka bir sessizlik var. Her yıl dönümünde ister istemez geriye bakıyor insan, kimler gitti, neler değişti, ne kadar büyüdüm diye. Bazen bu günler, geçmişle barışmanın bir yolu gibi geliyor; bazen de yeni başlangıçların eşiği. Doğum günleri gerçekten bir kutlama mı, yoksa içsel bir hesaplaşma mı? Sence insan bu özel günde geçmişi mi kabullenir, yoksa geleceğe mi hazırlanır?
Bugün doğum günüm… Yeni bir yaş daha. Sence insan doğum gününde geçmişi mi kabullenir, yoksa geleceğe mi hazırlanır?
Bugün doğum günüm… Yeni bir yaş daha. Sence insan doğum gününde geçmişi mi kabullenir, yoksa geleceğe mi hazırlanır?
Cevapla