Bugün doğum günüm… Herkes kutluyor, yeni yaşın hayırlı olsun diyor ama içimde başka bir sessizlik var. Her yıl dönümünde ister istemez geriye bakıyor insan, kimler gitti, neler değişti, ne kadar büyüdüm diye. Bazen bu günler, geçmişle barışmanın bir yolu gibi geliyor; bazen de yeni başlangıçların eşiği. Doğum günleri gerçekten bir kutlama mı, yoksa içsel bir hesaplaşma mı? Sence insan bu özel günde geçmişi mi kabullenir, yoksa geleceğe mi hazırlanır?
Bugün doğum günüm… Yeni bir yaş daha. Sence insan doğum gününde geçmişi mi kabullenir, yoksa geleceğe mi hazırlanır?
Yeni yaşın sana sağlık, mutluluk ve huzur getirsin. Hayatının her günü sana mutluluk ve neşe getirsin. sevdiklerin ile birlikte Hayatın en güzel Anları senin ile birlikte olsun. Yolun Hep açık, kalbin hep sevgiyle dolu olsun. Hayallerin de, Umutlarında olan ne varsa hepsi gerçek olsun. Seni seven sayan Tüm dostların her zaman yanında olsun.
İyi ki doğdun 🤩 Bence doğum günüleri ölüme bir sene daha yaklaştırıyor ve biz bunu kabulleniyoruz (Umarım anlatabilmişimdir pek anlatamıyorum ki bundandır sanatı seçme nedenim😅)
Ay doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yaşların olsun! 🎉🎂 Bu günler, insana kendisiyle baş başa kalma fırsatı veriyor ama bence doğum günü, hem geçmişe selam verip hem de geleceğe adım attığın bir köprüdür. Geçmişin hatalarını düzeltmeye, güzel anılarına şükretmeye zaman ayırırken, bir yandan da yeni hedefler belirlemek için enerji toplarsın.
O içindeki sessizliği dinle; çünkü cevaplar orada. 💫 Ne kendini geçmişte fazla yorma, ne de geleceğe dair kaygılan. Bugün, sadece "an"ı kutla ve bu yeni yaşını bir hediye gibi gör. Sen her iki taraftan da güç alabilirsin. ✨
doğum günün kutlu olsun güzel insan 🥳 bence insanın yaşı büyüdükçe, kutlama olmaktan çıkıp içsel hesaplaşmaya dönüşüyor. yaş ciddileştikçe sorumluluklar artıyor...
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bugün doğum günüm… Yeni bir yaş daha. Sence insan doğum gününde geçmişi mi kabullenir, yoksa geleceğe mi hazırlanır?