
Yaşlandım artık ben haberiniz olsun 😀😀🙄
@FloraBacchus tatlım hediyen için teşekkür ederim canım benim🥰🥰🥰
Hadi partiye gelin 😅😅

Yaşlandım artık ben haberiniz olsun 😀😀🙄
@FloraBacchus tatlım hediyen için teşekkür ederim canım benim🥰🥰🥰
Hadi partiye gelin 😅😅
Doğum günün kutlu olsun tekrar.. iyi ki doğdun 🌸☺️🌸
Tabi ki de kutlanır neden kutlanmasın.. insan ne zaman isterse o zaman doğum günü kutlayabilir önemli olan kendini mutlu etmesi ve iyi hissetmesi. ayrıca 34 yaş oldukça genç bir yaş zaten :D ben kutlamıyorum çünkü sevmiyorum kendi doğum günlerimi. ama tabi ki de özel bir gün bence herkes kutlamalı.
Ben 10-20-30 yaşındayken de hiç kutlamadim, kutlanmasini da istemedim. Sevmiyorum çünkü doğum günü cocuuuuuuuuuuu olmayı ama seviyorsan 60-70 yaşında da kutla be doğum günü cocuuuuuuuuuuu, bunun yaşı mi olur. 😂😂😂
Ama bu @FloraBacchus bir de sana cimri der, bula bula kurabiye mi göndermiş. Kendine yatlar katlar, kankasina kurabiye. Zahmet etmiş gerçi , kartı boş posetle de gönderebilirdi hshshshs
Ahshdhd 😅ev adresini yanlış vermişse param gitmesin dedim, yalı adresi gözüküyordu haritada yok canım yalıda da oturmuyordur artık dedim. 😅
Ama yalı adresine gitti hediye 😅iyi kapıdan yollamamışlar fjfkg
Ahshshs Ortin öok haklıda bilmediği bir şey var 😅üstüne para verelim getirme derler ahsjdjf
Her yıl 1 yıl daha yaşlanıyorum ve bunun için kutlama yapmak acayip saçma geliyor bana. Ama arkadaşların doğum günü kutlamalarına giderim. onlar yaşlanıyor diye çok güzel eğleniyorum. Fakat benim günüm gelince bir garip oluyorum nebilim :) :)
Neden kutlanmasın ki 🌺 hem biz ona yaşlandık demiyelimde biraz büyüdük diyelim 😊 musmutlu yılların olsun inşallah 🙏🥰
🙋🌺❤️🌾⭐🌹💐🌷🌿🌲🥰🍊🌾🌺⭐🍊👍🥰
Cevap
14Cevap
34 ne ben 24 te bıraktım. Bunca yıl kutladım bir hayrı dokunmadı. Boşa tantanaya gerek duymuyorum o yüzden 😅
En seksi olduğun yaştasın şu an 😅
İyi ki iyi ki iyi ki doğmuşsun doğum günün kutlu olsun.
Güzelim senin bir eşin yok. 😘🥰🌺
Her yaşta kutlanır. 110. yaşını kutlayan teyze gibi 😂😂
Sevdiklerinle nice yıllara superReyis.
Kutlanmaz çok günah
Ruhu genç olana her sene kutlanır. Doğum gününüz kutlu olsun.
Rica ederim
kutlanmaz tabi ne öyle insanın gözüne sokar gibi :(
Ablacım doğum günün kutlu olsun tabiki kutlanır KS nin nadide çiçeklerinden birisin 🦋
Ben her 15 temmuzda köprüye çıkıp kutluyorum
Sorma vallahi ne güzel sessiz sakin bir şekilde kutluyordum 2016 ya kadar şimdi sela veriyorlar 🤣🤣🤣
Kutlanır tabii ki de, her yaşta kutlanır. ☺ Ömrün bereketli, dolu dolu, huzur içinde geçsin sevdiklerinle sevenlerinle 🎂🎈🌸
Daha Nice yaşların olsun inş 🌺
Kutlanmaz ver hediyeyi geri 😄
Mutlu saĝlıklı yıllar dilerim 💐💐
Mutlu yıllar çok güzel kutlanır ne olacak 🥳
Gercekten sevilene kadar doğum gunu kutlamama kararı aldım
Doğum günün kutlu olsun ben hayatım boyunca hiç doğum günümü kutlamadım kutlayan da olmadı
Bence kutlanır. Ama bende bilmişlik sendromu var bu ara.
her zaman kutlanır canım
insan insandır kendi doğduğu günü kutlar
Kutlanır nice yaşlara 🎉
Ben hiç kutlamadım o yaştada kutlamam muhtemelen
Ne alaka canım
Ben kutlamıyorum
Yaşdaşım , doğum günün kutlu olsun.
Herzaman kutlanır
kutlanır bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?