10 yıllık yakın arkadasimla artık hiç konusmuyoruz eskisi gibi değiliz ve doğum günü yaklaşıyor detaya bakar mısınız?

Her doğum gününde hediye alırdık birbirimize ilk başlarda içten gelerek alırdık ama şimdi sanki bir zorunluluk mis gibi aldığını fark ettim. Ona hediye alırken gerçekten sevdiği ve pahalı bir şeyler alırım ve içten gelerek ona mektup yazarım o hiç mektup yazmadığı için artık ben de yazmıyordum. Herneyse o doğum günümde ona aldığım hediyenin ucuz versiyonlarını alıyor ve hiç ozenmiyor. Ben almaya cekinirim mesela onun aldığı hediyeyi ama parasi da var. Şimdi doğum günü yaklaşıyor ama ben artık hediye almak istemiyorum zaten konuşmuyoruz. Siz olsanız benim gibi mi yapardiniz çünkü ben ona dostum en yakın arkadaşım derdim o demezdi sadece canım arkadaşım derdi ve hiç buluşmak için adım atmiyor eski yıllardaki gibi. Yazın babam bana hakaretler etti ben de sehirdisina gittim arkadaşım hiç benle ilgilenmedi geçiştirdi ve çok zoruma gitmişti. Zaten hediye alsam saçma olur diye düşünüyorum çünkü konuşmuyoruz hiç. Umarım sikmamisimdir sizi bana önerilerde bulunursanız sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden
10 yıllık yakın arkadasimla artık hiç konusmuyoruz eskisi gibi değiliz ve doğum günü yaklaşıyor detaya bakar mısınız?
Cevapla