Evli 2 çocuklu arkadaşımla buluşmadım diye bana kırıldı. Kim haklı?

Evli 2 çocuklu arkadaşıma en başından itibaren söylüyorum. Çocuklu insanlarla dışarıda takılmak istemiyorum. Günümden hiçbir şey anlamıyorum, çocuklar tadını kaçırıyor. Çocukları uslu olsa ona da kabulüm ancak yabani çocukları var. Tat aldırmıyorlar. Tutturdu buluşalım diye ama çocuğunu da getirecekmiş. Ben de dile getirince zoruna gitti ve trip attı. İnan hiç umurumda değil. Çocuklarının yaramazlıklarını, ağlamasını çekecek değilim. Şimdi bana kırıldı. Kim kime ayıp ediyor? Ben ona en başta bundan rahatsız olduğumu söylemişken tekrar teklif etmesi çok mantıksız.

Evli 2 çocuklu arkadaşımla buluşmadım diye bana kırıldı. Kim haklı?
Cevapla