Babam çok sinirli ve cahil biri ve de anlayışsız bir insan sizce ne yapmalıyım?

Öncelikle hepinize iyi geceler diliyorum size biraz içimi dökmek istiyorum ben 20 yaşında bir erkeğim 24 yaşında bir abim var biz 2 kardeşiz şimdi benim abim çalışıyor ama şehirden 20 kilometre falan uzakta bir akaryakıt istasyonunda çalışıyor çalıştığı yer başka bir ilçe ve bize baya uzak arabamız da yok bu yüzden abim her gün işe otobüsle ya da minibüsle gidip geliyor ve abim vardiyalı çalışıyor yani 24 saat çalışıyor diğer 24 saat çalışmıyor şimdi bugün petrole yeni bir eleman almışlar abim sözde bu akşam eve gelecekti ama gelmedi çünkü ben bize buradan son otobüs saat 23 ten sonra kalkıyor 23 otobüsüyle geleceğim dedi şu an saat gece 12 ye geliyor ama abim hala eve gelmedi babam az önce abimi aradı nerede kaldın dedi sonra abim babama baba ben galiba otobüsü kaçırdım şu an durakta otobüs bekliyorum eğer gelirse otobüse binerim eve gelirim dedi sonra babam abime bağırdı ve küfür etti oro*pu çocuğu şerefsiz niye otobüsü kaçırıyorsun ha niye gece saat 11 de geliyorsun ha dedi baya kızdı sonra babam telefonu abimin yüzüne kapattı sonra aradan 2-3 dakika falan geçti sonra babam tekrar abimi aradı bu sefer abime baya sövdü herhalde bütün küfürleri etmiştir sonra telefonu yine abimin yüzüne kapattı bende o zaman oturma odasındaydım ailecek televizyon izliyorduk sonra annem karşı koltukta oturmuştu baktım babam birden annemin yüzüne tespih fırlattı anneme kızdı Babam anneme ben seni bilmem ne yapayım senin bana verdiğin evlatlara sen niye böyle evlatlar getirdin bana ben senin getirdiğin zürriyeti şey yapayım dedi sonra annem bir şey demedi sessizce kalktı yatmaya gitti sonra babam bana da kızdı sende kaybol git uyu sanki sen iyisin hepiniz birbirinizden daha kötüsünüz dedi sonra bende kalktım odama geldim. Babam çok sinirli ve cahil biri ve de anlayışsız bir insan sizce ne yapmalıyım?

Babam çok sinirli ve cahil biri ve de anlayışsız bir insan sizce ne yapmalıyım?
Cevapla